Gjest medlem-332567 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Kan jeg bruke router'n min: https://www.komplett.no/asus-rt-n66u-dark-knight-11n-n900-router/746279#!tab:extra Med kablet på pcen min som jeg bruker mest, og wifi på alt annet..? er en "portssvitsj" det man bruker til å sette kablen i? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Ja til begge spørsmålene dine. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hei!Du ønsker å koble en RJ45 (CAT5e eller CAT6a) kabel fra din maskin i en av de gule portene.Merk: Dersom du skal legge kabelen i slike rør bakom vegg må du ha STP (Shielded Twisted Pair) Lenke til kommentar
G Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hei! Du ønsker å koble en RJ45 (CAT5e eller CAT6a) kabel fra din maskin i en av de gule portene. Merk: Dersom du skal legge kabelen i slike rør bakom vegg må du ha STP (Shielded Twisted Pair) Hvorfor det? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Hei! Du ønsker å koble en RJ45 (CAT5e eller CAT6a) kabel fra din maskin i en av de gule portene. Merk: Dersom du skal legge kabelen i slike rør bakom vegg må du ha STP (Shielded Twisted Pair) Hvorfor det? Skulle skrevet, BØR.Formulerte meg feil :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå