Vitis Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg skal på feire til New York om en ukes tid. Jeg har et non immigrant visa, hvor jeg måtte søke om det, møte opp på den amerikanske ambasaden i Oslo og en hel del andre ting. Fikk dette innvilget, visumet varer i 10 år. Trenger jeg da å søke om ESTA? Utrolig kjipt å stå i kontrollen for så å få beskjed om at jeg ikke har det. Mener at jeg ikke trenger det, siden jeg allerede har visum. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Hva slags visa har du? Jeg har også et non immigrant visa (lifetime), men sjekket dette med US Embassy i Oslo da jeg skulle over for 3-4 år siden, og fikk beskjed om at dette ikke lenger var gyldig for innreise. ESTA var løsningen. Endret 10. juli 2014 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Vitis Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Mener jeg har et non-immigrant visa, men da jeg søkte om det, fylte jeg ut et skjema som het DS-160 information. Hmm, hva er da vitsen med å ha et slikt visum hvis man likevel må ha ESTA? Lenke til kommentar
Vitis Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Bildet ser slik ut. Endret 11. juli 2014 av Vitis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Sjekk med US Embassy for å være sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå