Gå til innhold

pickpoceting

0wner170

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Distraksjon, rask, presis og følsom hånd, slik jeg har forstått kunsten.

tenkte litt mer på egne erfaringer , har sett mye om det, klare ta lommebøker og slikt nå, øver på foreldrene mine med bare følsom hånd snike bak og fiske. de mener det er grei måte å lære kunsten utenå bli slått ned på gata :) mobiler er enda litt vanskeligere og klokker får jeg ikke til i det hele tatt

Lenke til kommentar

tenkte litt mer på egne erfaringer , har sett mye om det, klare ta lommebøker og slikt nå, øver på foreldrene mine med bare følsom hånd snike bak og fiske. de mener det er grei måte å lære kunsten utenå bli slått ned på gata :) mobiler er enda litt vanskeligere og klokker får jeg ikke til i det hele tatt

Jeg har dessverre aldri turt på prøve noe da situasjonen kan oppfattes ufattelig feil om jeg blir tatt i handlingen. Men har vært fristet til å prøve noen ganger på noen lette bytter for å så si at de mistet den eller noe etterpå for å få det levert tilbake uten at de tror jeg er en tyv :p

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre aldri turt på prøve noe da situasjonen kan oppfattes ufattelig feil om jeg blir tatt i handlingen. Men har vært fristet til å prøve noen ganger på noen lette bytter for å så si at de mistet den eller noe etterpå for å få det levert tilbake uten at de tror jeg er en tyv :p

tar selv å lager scenarioer i hode, men sligt of hand kommer inn der igjen viss du skal kunne legge den på plass igjen , har hørt at de skikkelig profesjonelle som stjeler da, tar tak i seddlene og ikke i lommeboken :p som sagt så er det ikke et problem å øve på venner og på skolen er de så barnselige å tar mobilen til folk hele tiden, så det er en lett måte å trene :)

Lenke til kommentar

Er usikker på lovligheten her.

Så jeg spiller det safe;

Du kan jo øve på å legge penger i lomma til folk?

Det er veldig morsomt når du ser folk du kjenner oppdager penger de ikke visste de hadde, hvor det gjerne står noe obskønt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Er usikker på lovligheten her.

Så jeg spiller det safe;

Du kan jo øve på å legge penger i lomma til folk?

Det er veldig morsomt når du ser folk du kjenner oppdager penger de ikke visste de hadde, hvor det gjerne står noe obskønt.

ja , det heter et eller annet , men husker det ikke. det eneste problemet er at penger er små og merkes ikke like lett som en lomme bok, somsagt er dette brukt som theatrical pickpocketing :p så det skal ikke brukest til å stjele for det handler om å holde kontakt med de og få de til å miste fokus, men dår du skal stjele noe f.eks en lommebok så skal de helst ikke legge merke til deg eller kunne gjennkjenne deg. derfor er det de bare dulter borti unskylder seg og går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...