H?rselsvern Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Hei. Kjøper ørepropper sikkert 3-4 ganger i året av forskjellig kvalitet, alt fra 200-5-6-700 kroner, men problemet er at de alltid går i stykker forholdsvis raskt, er det noen som har anbefalinger til ørepropper som tåler litt "røff" behandling? Problemet er stort sett at jeg mister lyd i den ene øreproppen eller at festet til minijacken blir ustabil slik at musikken hakker, så leter etter propper som muligens har litt forsterkninger i disse delene - om det finnes. Har tittet litt på trådløse bluetooth propper, men liker ikke å være avhengig av at de må lades, men selvsagt om det er eneste alternativet så overlever jeg det. Bruker proppene stort sett til musikk på mobilen og som handsfri, så er ett stort pluss at de har mikrofon tilpasset IOS. Er ikke veldig opptatt av lydkvaliteten så lenge de fungerer. Støydemping er ikke så viktig da jeg har Bose QC15 til flyturer, lengre togturer etc, proppene brukes mest på buss, trikk, bane og lignende. Budsjettet kan strekkes, men tenker fra 500-1400 ett sted Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Bose Freestyle, sveitte/vanntett. God garanti og kundeservice, får nye propper kvar gang. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2014 Når problemet ligger i festet så kan du variere hvor det blir med noe så enkelt som en brødpose-strips. Minijack-pluggen varer mye lengre om du kveiler opp ledningen slik at stresspunktet endrer seg. Du kan også forsterke med lim. Har et par AKG k24p som har holdt koken i mange år med de triksene. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 11. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2014 Phillips Action Fit 99-249kr avhengig av modell og hva slags feste du liker Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2014 takker for innspill, de phillips action fit har jeg hatt og de ble ødelagt på ett par uker. Lurer på om jeg går for Bose sine, har generelt gode erfaringer med merket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå