vero Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 heisann Skal ha ny TV, liten en sådann, men aner ikke hvilke funksjoner jeg trenger -ogpå elkjøp har jeg nettopp blitt hustlet, så håper noen kan gi meg råd... Jeg ønsker en liten smart-TV og har ikke budsjett til all verden. Jeg ser mye nedlastet, CL og skal bruke den til lett nettsurf og mye spotify -atlså film, musikk og fotball. Jeg sitter nært, så trenger ikke stort. 32" virker å være nok, men aner ikke forskjell på alle disse funksjonalitetene... Har skjønt at jeg ønsker full HD, smart TV, 32", trådløse greier så jeg kan sitte i sofan m mobieln og få youtube-videoen på TVn. (enkel sjel jeg da). Det ligger slike TV fra 2000kr til 6500kr der ute. Jeg hadde opprinnelig tenkt 3000kr, men føler jeg bør opp på 4000-4500 kanskje? Aner som sagt ikke. Vil bare ikke se hakkete fotballkamp eller høre jævlig dårlig musikk...Forrige Tvn var denne http://www.sony.no/support/no/product/KDL-40U4000/specifications meget takknemlig hvis noen har mer peiling enn meg... takker og bukker!! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Ingen Smart-TVer funker egentlig veldig bra. LG har vel vært de som har fått mest skryt, men det er for de dyrere modellene. Ville heller ikke tenkt på Smart TV når du kjøper TV, kjøp heller en boks ved siden av som oftest funker mye bedre. Googles Chromecast er både billig, og blir bedre og bedre. (Men trenger en smarttelefon, nettbrett osv til å styres.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå