Gjest Slettet+513 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Hei jeg har skiftet til parabol. Men vil dele min opplevelse. Har hatt 100% digitalt bakkenett signal i noen år og var svært fornøyd. Ingen hakking vi alle i blokka delte på samme antenne osv. Men etter to år begynte problemene. Vi fikk fremdeles 100% signal men bildet hakket og skurret og bildekvaliteten var elendig. Antennen sto riktig og ble sjekket av montør osv. Omtrent samtidig med disse problemene hadde de installert en 4G-Sender rundt 50 meter unna. vet det ikke skal være mulig at de forstyrrer. Men akk. Ti slutt orka vi ikke mer. Så vi byttet til parabol. noen andre opplevd dårligere signal etter at 4G kom? Endret 10. juli 2014 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 4G-nettet kan forstyrre TV-en din Har vært skrevet en del om dette, denne linken er tilfeldig valgt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) 4G-nettet kan forstyrre TV-en din Har vært skrevet en del om dette, denne linken er tilfeldig valgt. Bare synd jeg bruker en helt ny prosjektor som TV. Det henger ikke på greip. Er vel dekoderen eller kabelen som går til den som er blitt forstyrret av 4G da. men naboene hadde samme problemet og de har vanlig tv. Uansett gått over til parabol og opplever ingen forstyrrelser så langt. Endret 11. juli 2014 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå