Aeternus Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Er som sagt nybegynner innen vannkjøling. Det jeg vil ha er vankjøling på skjermkort(9700pro) og chipset(IC7-MAX3) Har søkt litt i forumet, men finner mest poster om folk som skal kjøle CPU. Kan noen hjelpe meg og finne ut hva jeg trenger? På forhånd takk Glenn Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Er som sagt nybegynner innen vannkjøling. Det jeg vil ha er vankjøling på skjermkort(9700pro) og chipset(IC7-MAX3) Har søkt litt i forumet, men finner mest poster om folk som skal kjøle CPU. Kan noen hjelpe meg og finne ut hva jeg trenger? På forhånd takk Glenn Sjekk WaterChill-sett for chipset, kjøp en VGA-blokk ved siden av, da har du alt du trenger. (www.3dfxcool.no) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 det er ganske lett å fikse et sett egentlig! gå på microplex. se på eheim-den lille, til tank kan du jo bruke den ac "incjet eller noe sånt".. kjøp ac cuplex til gpu oh chipsett! deretter velger du en slange, denne skal være 10mm. alle de delene passer sammen! du må kansje trykke slangen litt fast på pumpa men.. lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå