FungusMental Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har et problem med XP som er ekstremt irriterende... Explorer dør tilsynelatende tilfeldig, det har ingen betydning hva jeg driver med når det skjer. Jeg kan se DivX (fullscreen) og når jeg er ferdig og lukker Media Player, har Explorer restarta i bakgrunnen (en del tray icons mangler); jeg kan jobbe med filer og kataloger på harddisken eller faktisk ingenting i det hele tatt, jeg kan ta en pause og når jeg kommer tilbake har det skjedd (uten at skjermspareren har vært oppe). Dette skjer med 5 totalt forskjellige PC'er (hardware); noen har SP1, andre ikke. Det kjøres også forskjellig programvare på disse, noen har ZoneAlarm, andre Norton osv.. Det eneste jeg kan tenke meg er at alle har vært installert med samme XP-CD (ikke SP1, SP1 er installert i etterkant i Windows Update). Har også sjekka alle PC'ene for virus, ad- og spy-ware uten hell. Skjer også etter relativt ny reinstallasjon. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
DeLebay Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Du har en piratkopi av XP, har du ikke...? Dersom ikke: Saksøk ræva av microsoft, det liker de. Bruk 2000, mann! Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Nei, dette er installert fra en OEM XP CD. Jeg har OEM av 2000 også, men jeg har ikke så lyst til å reinstallere alle maskinene igjen med 2000. På en av PC'ene ser det nå ut til at det bare skjer når jeg jobber med .AVI filer - skal prøve litt tweaking så XP ikke prøver å lese uferdige/dårlige AVI filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå