madman88 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hei. Jeg vurderer å skaffe meg FitBit flex, men jeg hører at den teller kilometer via antall skritt man tar. Men jeg føler ikke det blir helt riktig ut fra tidligere erfaringer Noen som kan si noe om dette? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Den teller antall kilometer ved å gange antall skritt med skrittlengden din som du oppgir i innstillingene. Derfor blir det mer nøyaktig enn med GPS. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Tja, om du søker på nettet så er det gjort endel sammenlikninger med tilsvarende armbånd (Jawbone Up, Nike Fuel, ect), og den ser ut til å være forholdsvis presis. Må si at jeg selv er litt skeptisk da lengden på skritt varierer, spesielt om en beveger seg i oppover- eller nedoverbakke. Når det kommer til presisjon så regnes Garmin Forerunner (GPS) som noe av det mest presise på markedet (I motsetning til f.eks. GPS via iPhone, ect). Men da er vi inne på kategorien treningsklokke og ikke noe som er mer fitness-/helserelatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå