pmba Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Men det stoppet ikke der...Jente sendte «nakenselfie» til faren sin Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 10. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 10. juli 2014 Teknofil når et nytt lavmål... Men det stoppet ikke der... 30 Lenke til kommentar
Populært innlegg MartinF Skrevet 10. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 10. juli 2014 Oi, hva har skjedd med Teknofil? Har Dagbladet tatt over desken i sommerferien? 14 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Pics, or it didn't happen! 9 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) "while" skulle faren skrive, ikke "whole". Can I haz life? Endret 10. juli 2014 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Skeptisk. Veldig mange av disse feilsendte meldingene og autocorrect-tabbene som folk ler av på nettet er konstruerte og man kan ofte se det på at språket i dem virker regissert, som om dialogen er tatt ut av en komiserie. 2 Lenke til kommentar
Shar Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hva har dette å gjøre på denne nettsiden? 3 Lenke til kommentar
Gear Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hei Teknofil. Jeg var helt sikker på at jeg hadde trykket feil og havnet på dinside.no når jeg så denne saken. DinSide er for lengst fjernet som bokmerke grunnet nettopp denne typen "artikler". Jeg håper dere tar til dere at de fleste er her inne for å lese nyheter angående teknologi, ikke sladder som dessuten helt tydelig ser falskt ut... 7 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Veldig Twitter-aktig akkurat dette, da mange synes det er populært å legge ut slike hendelser. Men dette beviser hva som kan skje med et bilde som blir spredt ut over nettet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Byttet navn til TITnofil? Leste om denne på gizmodo tror jeg for noen dager siden, men gidder ikke å kjefte på teknofil fordi de også har laget en sak på det. Er ikke av mye interesse for meg, men hvis den genererer klikk og folk har interesse så ser jeg ikke noe galt med artiklene. Ingen som tvinger oss å lese den Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Hun damen var forøvrig en negresse, bildet fra stockphoto (?) viser en blendahvit dame Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Byttet navn til TITnofil? Leste om denne på gizmodo tror jeg for noen dager siden, men gidder ikke å kjefte på teknofil fordi de også har laget en sak på det. Er ikke av mye interesse for meg, men hvis den genererer klikk og folk har interesse så ser jeg ikke noe galt med artiklene. Ingen som tvinger oss å lese den titmorefil! :L Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Hvem vil ha nakenbilder av meg sånn at jeg kan komme til topps over leste artikler på Teknofil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg