MrLuni Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har sotte å stirret på tester lenge nå, og på alle tester er powercolor kortet best eller akkurat likt med hercules. Siden Hercules koster 3600(eller noe) og powercolor 2800 er det vel ingen til ka som er best... Har bestilt powercolor Lenke til kommentar
atticus Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Flott du delte dette med oss da! For det hadde jeg absolutt INGEN aning om.. Kunne du ikke postet på den andre PowerColor tråden hvor det litt fram og tilbake om det er bra eller ikke. . ? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Når eg ser på andre tråder så er det mange andre folk som er usikre pga. powercolor merket som er ukjent. Thats why the outburst Lenke til kommentar
atticus Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Når eg ser på andre tråder så er det mange andre folk som er usikre pga. powercolor merket som er ukjent. Thats why the outburst Jaok Var ganske skeptisk (og er det egentlig fortsatt) til merket, men som de fleste tester viser så er det ikke verst kvalitet på det Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 ...men er det ikke så at det er litt dårligere til OC??? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det som er så er at det finnes i to versjoner. En bra, og en ikke fullt så bra. Det til 2.800,- er av siste kategori. -KJ Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 ikke noe galt med overklokkingen, 428/389 her...greit nok Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ikke klokket så får jeg i underkant av 16000 poeng i 3DMark01 med mitt Powercolor kort. (Jeg vet det ikke har så mye å si, men men). Jeg har ikke klokket mitt kort enda... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Les en post jeg startet under tittelen: Sannheten om Power Color 9800PRO (Endelig!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå