jmessel Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hjelp!! Jeg har gjort en kjempetabbe og slettet outlook med all post og alle adresser. På disken finnes det en stor outlook.pst fil som er forandret sist jeg åpnet outlook (ikke express). Nå er jeg redd for å installere outlook på nytt for å ødelegge muligheten for å gjenopprette, men kan jeg trygt gjøre dette og hente e-post og adresselister fra outlook.pst? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg ville ha sikkerhetskopiert den fila først. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hei, hvis det er den filen som du lagret epost til så ligger all info der. Lurt å gjøre som Ar'Kritz sier å brenne den på en cd eller ihvertfall kopiere den til et annet sted/volum på disken. pass på å få med en evnentuell archive.pst fil også dersom du har brukt arkiver funksjonen i outlook. Når du har installert outlook på nytt så legger du den i mappen der outlook har laget den nye pst filen. Ligger vanligvis i x:Documents and settingsbrukernavnlokale innstillingermicrosoftoutlook eller noe i den duren. .pst filen inneholder alle mail, mappe instillinger, adressebok osv. alt untatt konto informasjon dvs din mailadresse mailserver og passord. Så når du starter outlook igjen etterpå så vil den si at plasseringen for e-post har endret seg, trykk OK så skal alt være som det var. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå