reav Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hei, sitter å vurderer hvilken laptop jeg skal kjøpe..har kommet over denne å synes den virker ganske lovende..noen som har noen erfaringer med denne modellen, eller som kan komme med noen råd av eventuelt andre? Spesifikasjoner HP Pavilion Notebook Ze5446EA : (beklager tysk, men sitter i østerrike ) 2,8 Ghz Intel Pentium 4 Prozessor 15" SXGA+ TFT Wide View Angle Display 512 MB DDR RAM 60 GB Festplatte ATI Mobility Radeon bis zu 128MB DDR shared mit S-Video TV-Out DVD+R/RW und CD-RW Combo Laufwerk inkl. Software, 3.5" 1.44 MB Floppy Laufwerk 56k V.90 Modem, Netzwerk, Firewire, 2x USB, Infrarot, Wireless Lan 3D Soundblaster + Altec Lansing Audio Speakers Er vell ett - at den ikke har USB 2. Pris er rundt en 1600 Euro. Mvh Kim Lenke til kommentar
reav Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Glemte å tilføye at maskinen skal primært bli brukt til spilling, film, internet å den slags. En annen ting. Lever i Østerrike å her er Gericom ett stort merke..har ikke hørt om de før, siden de er tyskbasert tror jeg. Noen kommentarer om dem ? Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 i denne pdf fila fra hp sies det at den HAR USB 2.0 http://www.hp-expo.com/productpdfs/dm422a_at_ger.pdf Det største problemet med hp maskiner med vanlig p4 cpu uten speedstem at at de blir veldig varme, bruker mye batteri og lager veldig mye bråk. om det også er ati radeon igp320 grafikk på den er det heller ikke noe å rope hurra over (har det selv, og det gir ikke store spille opplevelsen) gå for en ren mobil prosessor, jeg har sett på maskinene med "vanlig" celeron og p4 prosessorer fra hp og de høres ut som en flymotor. Lenke til kommentar
Engen Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Skjermkortet er et integrert ATI Mobility Radeon 345 M (basert på ATI sin utdaterete M6 kjerne), som stjeler inntil 128mb minne. Dette duger absolutt ikke til spill, så hvis det er viktig for deg - SKYGG UNNA! Klarte ikke engang å starte Colin McRae 3 da kortet ikke tilfredstillte spillets minimumskrav! På min HP ZE5430EA med P4 2,8Ghz og 512 ram klarer det kun 1491 poeng i 3D Mark 2001SE, og det er med de nyeste driverne fra HP. Lenke til kommentar
reav Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå