hda Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hver gang jeg tabber (via hurtigtaster) kommer denne "ÜBER POPUP of DOOM" frem: Dersom jeg ikke velger yes innen 5 sekunder blir res satt til 800x600,60 hz, mildt sagt irriterende! Hvordan disabler jeg denne dritten? Kjører Catalyst 3.7(?) På forhånd takk! Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Vet ikke hva som gjør det. Men prøv å installere driverne på nytt. Burde jo fixe problemet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Prøv å deaktivere ati-ikon på oppgavelinjen (egenskaper for skjer --> innstillinger --> avansert ---> alternativer, og kanskje også deaktivere hurtigoppløsning. Men prøv å avinnstallere/reinnstallere driverne først. 3.8 har jo kommet u nå så.. Lenke til kommentar
hda Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Så.. Dette er ikke en "feature"? Har prøvd alt; drivere, konfigurering, null fremgang. Har forøvrig akkurat det samme problemet på en annen pc med ett annet radeon kort, Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Har radeon kort sjøl og har aldri opplevd noen sånn oppførsel nei. Du kan jo prøve å søke på www.rage3d.com sitt forum om noe sånnt. Har ingen andre gode ideer, er jo rett og slett rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå