eught Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 - Lovlig - Manual, Tech-tree, Kart osv. - Internettmuligheter. Cd-keys osv. - Support, 100% sjanse for at det virker (hvis du har brukelig pc, selvsagt). - Cover, cd'ens design. (Påtrykk, altså). - Støtte de som lager og utgir spill. - Mektig følelse å eie spillene. - Vise folk at du virkelig liker spill/hvilke spill du virkelig liker. - Slippe å brenne videre - skylde på brennesperrer og cd-keys osv. Alle disse gjelder for meg. Men skal jeg peke ut én hovedgrunn, må det være pga. CD-keys osv. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 - Lovlig Jag är en alltför laglydig person... - Manual, Tech-tree, Kart osv. Om det vore så väl... Jag vill ha en riktig manual, och inte en PDF! - Support, 100% sjanse for at det virker ... Numera är det nästan 100% chans att det inte fungerar, eftersom mina CD-läsare inte gillar de kopieringsskydd som blivit standard. - Støtte de som lager og utgir spill. Definitivt! Jag köper mest spel från små utvecklare som BTS och eSim games. - Vise folk at du virkelig liker spill/hvilke spill du virkelig liker. Jodå, jag köper bara de jag verkligen gillar. (Och har inga andra, olagliga, spel.) /Olle Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Kjøper stort sett bare spill, som jeg har desperat behov for å spille på nett. Eller, så kjøper jeg et spill, fordi det er så sinnsykt bra, at utviklerene fortjener de få kronene, som slipper igjennom vårt avgifts-system. I disse dager, når man alltid får tak i iso'er, er det svært sjeldent jeg kjøper. Går lang tid mellom hver tittel som er verdt og investere i. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Å kjøpe spill er bortkasta penger... Å spille spill er bortkasta tid... ::Dan Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Å kjøpe spill er bortkasta penger... Å spille spill er bortkasta tid... ::Dan Da er du på rett forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå