KimNK Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tisse på strømgjerder er vondt! :no: Og tenk kordan det er når du trudde du pissa inn i ei busk.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg skulle rigge noen lys på et diskotek for en stund siden, og der var det noe gale med ett av lysene. (Støt inn under neglene og oppover armen, sånn at eg glapp taket i stigen) Det gjorde ganske vondt ja, men det verste var å ramle ned fra stigen rett i betong-gulvet... Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 For å rote i gamle tråder.. en kveld jeg var på vei hjem fra fylla gikk jeg langs et strømgjerde.. på mystisk vis klarte jeg å tryne, og landet med en av wirene INNE i kjeften.. ******, det smalt helt opp til ørene, og tungen prikket leeenge.. Fineste bakrusen noensinne.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 jeg var på leir tur med klassen en gagn og skulle skifte pære men hehe putta inni feil størrelse ...smalt som F og strømmen gikk i HELE byggningen *grin* Hehe, jeg kjøpte nye desktop høytalere som brukte mindre strøm enn de gamle mine. Gadd ikke å rote bak i PC'en. (Det er en labyrint av ledninger der). Så jeg kobla bare de nye høytalerene inn på samme strømmene som mine gamle. Det plutselig sto det flammer ut av høytalerene. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 ' date='27/12/2003 : 17:04'] For å rote i gamle tråder.. en kveld jeg var på vei hjem fra fylla gikk jeg langs et strømgjerde.. på mystisk vis klarte jeg å tryne, og landet med en av wirene INNE i kjeften.. ******, det smalt helt opp til ørene, og tungen prikket leeenge.. Fineste bakrusen noensinne.. Namm.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Tisse på strømgjerder er vondt! :no: Uff, det kan ikke være digg. Men det er morsomt å ta på gjerdet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå