Gå til innhold

BZZ, ikke løft på kabinettet!

sparks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle rigge noen lys på et diskotek for en stund siden, og der var det noe gale med ett av lysene. (Støt inn under neglene og oppover armen, sånn at eg glapp taket i stigen) Det gjorde ganske vondt ja, men det verste var å ramle ned fra stigen rett i betong-gulvet...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

For å rote i gamle tråder.. en kveld jeg var på vei hjem fra fylla gikk jeg langs et strømgjerde.. på mystisk vis klarte jeg å tryne, og landet med en av wirene INNE i kjeften.. ******, det smalt helt opp til ørene, og tungen prikket leeenge..

Fineste bakrusen noensinne..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg var på leir tur med klassen en gagn og skulle skifte pære men hehe putta inni feil størrelse ...smalt som F og strømmen gikk i HELE byggningen *grin*

Hehe, jeg kjøpte nye desktop høytalere som brukte mindre strøm enn de gamle mine. Gadd ikke å rote bak i PC'en. (Det er en labyrint av ledninger der). Så jeg kobla bare de nye høytalerene inn på samme strømmene som mine gamle. Det plutselig sto det flammer ut av høytalerene. :blush:

Lenke til kommentar
' date='27/12/2003 : 17:04'] For å rote i gamle tråder.. en kveld jeg var på vei hjem fra fylla gikk jeg langs et strømgjerde.. på mystisk vis klarte jeg å tryne, og landet med en av wirene INNE i kjeften.. ******, det smalt helt opp til ørene, og tungen prikket leeenge..

Fineste bakrusen noensinne..

Namm..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...