sparks Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja, så kom det til den dagen jeg skulle løfte kabinettet og fløtte det non cm bakover.. Og under kabinettet lå en firewire kabel, det var 40 volt rett inn via neglene og fingra.. Det var en morsom opplevelse.. det klør Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg så ikke helt det humoristiske i dette? :-? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 40v i en firewire-kabel? de "pinnene" som er på den er vel inne i et sånt lite hus så du ikke skal kunne få støt Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Har gjort det 4 ganger nu Begynner å bli en vane når jeg er bak kassa:P Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Skjer det samme med meg noen ganger da jeg roter bak kabinettet, men da med en standard lydkabel som er tilkoblet stereoanlegget. Tar jeg på den OG kabinettet samtidig, får jeg sånn rar følelse i hele armen. Ikke vondt, men direkte ubehagelig. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 40 kjenner du ikke... Man må opp i 50 minst får å i det hele tatt føle noe... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 leste ein plass at det er 18-25V i Firewire Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 40 kjenner du ikke...Man må opp i 50 minst får å i det hele tatt føle noe... Veeel, volt har vel ikke noe så si, kan jo godt får masse volt i deg uten å merke stort hvis det er lite strøm (amp.) Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 40 kjenner du ikke...Man må opp i 50 minst får å i det hele tatt føle noe... Legg tunga på et 9V batteri, og se om du kjenner det. Lenke til kommentar
ojb Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tviler på at det er 50 V i firewire... (tror ikke du vil kjenne det noe særlig heller) Mulig det er en jordfeil... Var på lan hos en kamerat og da fik man støt hvis man tok på kabnetet og vasken. Lenke til kommentar
ojb Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 40 kjenner du ikke...Man må opp i 50 minst får å i det hele tatt føle noe... Mener du før det går over til serkstrøm? (forskriftsmessig) Sorry for to poster etter hveranre, man gadd ikke quote manuelt Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det er også gøy å snuble over et elektrisk gjerde! Og dett er min første post på overklokking.no! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har gjort det 4 ganger nu Begynner å bli en vane når jeg er bak kassa:P er det derfor du kaller deg Sparks Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Hah, nå blir det nok derfor OG Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Prøv å sett fingern i en lampe (skru ut pæren først), det er ikke helt godt.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 jeg var på leir tur med klassen en gagn og skulle skifte pære men hehe putta inni feil størrelse ...smalt som F og strømmen gikk i HELE byggningen *grin* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det er også gøy å snuble over et elektrisk gjerde! Og dett er min første post på overklokking.no! Ein eg kjenner pissa på et eletrisk gjerde uten at det var med vilje. Stakkaren fikk jo sjokk, og ****** som han skreik! Lenke til kommentar
Zpeidar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Det er også gøy å snuble over et elektrisk gjerde! Og dett er min første post på overklokking.no! Ein eg kjenner pissa på et eletrisk gjerde uten at det var med vilje. Stakkaren fikk jo sjokk, og ****** som han skreik! Vel jeg har en kamerat som ble sittende fast da han skulle SKRÆVE over ett strømgjerde jeg, fy ****** har aldri sett noen så sjokka Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tisse på strømgjerder er vondt! :no: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå