svennand Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har hatt pocomail en stund men sliter med at jeg ikke får sende mail har adsl.no som leverandør (mimer.no) får sende til enkelte addresse med @adsl.no @home.no osv men når det kommer til @hotmail.com og alt annet funker det rett og slett ikke! feilmeldingen jeg får er Sending mail (22.10.2003 23:04:43) *Logging into smtp.adsl.no server... *sending mail "" *550 <[email protected]>... Relaying denied WTF! forstår ingenting jeg. har sendt mail til mimer om hjelp men som alltids er det gått 1mnd siden jeg sendte og de svarer jo aldri!!!! noen som kan please hjelpe meg, synes pocomail er ett kjempebra program men at man ikke får sende mail er ett stort minus med ett e-mail program=) har passet på at jeg ikke har noen firewall som stopper osv... vet at adsl.no skiftet innloggingsgreie for en liten stund siden og det har jeg også passet på er riktig... noen som sliter med samme problemet? naboen min som deler samme linje med meg har ikke dette problemet... men han har bluecom email... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Joda, jeg har Bluecom som du sier, men bruker den aldri. Men den funker fett ja! Du har også Bluecom du kan sende fra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå