Gå til innhold

Tøffe brytere..!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det bare hjalt meg, men jeg bestilte noen lydioder fra Elfa og ville få det tilsendt som brevpost, men det var ikke mulig...

Jeg ringte og spurte hvorfor og jeg fikk som svar at det ikke ble gjort mer...

Noen andre som har hatt samme erfaring eller er det bare jeg som har hatt litt uflaks ?

Lenke til kommentar
Vet ikke om det bare hjalt meg, men jeg bestilte noen lydioder fra Elfa og ville få det tilsendt som brevpost, men det var ikke mulig...

Noen andre som har hatt samme erfaring eller er det bare jeg som har hatt litt uflaks ?

Har akkurat samme erfaring. De sa med meg at det bare var bedrifter som fikk varer via brev.

Lenke til kommentar
*ombestemme seg*

Noken som veit kor mykje det er da? Må da ver noken som har bestilt etter at dei slutta å sende som brev..? Eller blei det så dyrt at ingen gidd å bestille derfra lenger? :lol:

at ingen gidder å bestille derfra er vel å overdrive.. elfa er hovedsakelig ment å holde bedrifter med deler.. ikke privatpersoner... Er vel defor de har slutta med brev til privatpersoner og...

at bryterne er dyre er kanskje ikke så rart.. de er vandalsikre og er beregna for å stå utendørs... de er ikke laga for å ha i PC'n så... finnes billigere alternativ og da.. men det innebærer endel arbeid...

Lenke til kommentar

Det er fordi at når de sender med brev må de sende faktura og dermed er det desverre for mange som tar imot varen og gir fan i å betale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...