resac Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i slike i norge? http://home.online.no/~hbolgnes/Bryter/MPI002B1.jpg http://home.online.no/~hbolgnes/Bryter/MPI002B2.jpg Hadde vært kult å få tak i sånne.... Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Elfa har dem http://www.elfa.se/elfa/produkter/no/4529.htm Lenke til kommentar
razer Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 197 kroner for en bryter? høh! Lenke til kommentar
resac Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 litt dyre.... hmmm.... men hvor mye tar elfa i frakt +gebyr osv?.. :-? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Yummey! sånne må eg ha! Kor mykje kosta frakt fra elfa ca? (på berre noken brytara og slikt?) Waste of money å bestille berre så lite eller? Edit: Ah resac, du slo meg.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 http://www.maplin.co.uk/products/module.as...2203&Products=2 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 litt dyre.... hmmm.... men hvor mye tar elfa i frakt +gebyr osv?.. :-? Elfa sender som brevpost. Er derfor nesten ingenting i frakt. Kanskje ca. 20-30 kr. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Vet ikke om det bare hjalt meg, men jeg bestilte noen lydioder fra Elfa og ville få det tilsendt som brevpost, men det var ikke mulig... Jeg ringte og spurte hvorfor og jeg fikk som svar at det ikke ble gjort mer... Noen andre som har hatt samme erfaring eller er det bare jeg som har hatt litt uflaks ? Lenke til kommentar
ostmann_pat Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Vet ikke om det bare hjalt meg, men jeg bestilte noen lydioder fra Elfa og ville få det tilsendt som brevpost, men det var ikke mulig...Jeg ringte og spurte hvorfor og jeg fikk som svar at det ikke ble gjort mer... Noen andre som har hatt samme erfaring eller er det bare jeg som har hatt litt uflaks ? Har akkurat samme erfaring. De sa med meg at det bare var bedrifter som fikk varer via brev. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 *ombestemme seg* Noken som veit kor mykje det er da? Må da ver noken som har bestilt etter at dei slutta å sende som brev..? Eller blei det så dyrt at ingen gidd å bestille derfra lenger? Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 *ombestemme seg*Noken som veit kor mykje det er da? Må da ver noken som har bestilt etter at dei slutta å sende som brev..? Eller blei det så dyrt at ingen gidd å bestille derfra lenger? at ingen gidder å bestille derfra er vel å overdrive.. elfa er hovedsakelig ment å holde bedrifter med deler.. ikke privatpersoner... Er vel defor de har slutta med brev til privatpersoner og... at bryterne er dyre er kanskje ikke så rart.. de er vandalsikre og er beregna for å stå utendørs... de er ikke laga for å ha i PC'n så... finnes billigere alternativ og da.. men det innebærer endel arbeid... Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 hvor finner jeg bryterene på elfa? tenkte til power og reset Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vet ikke om det bare hjalt meg, men jeg bestilte noen lydioder fra Elfa og ville få det tilsendt som brevpost, men det var ikke mulig...Jeg ringte og spurte hvorfor og jeg fikk som svar at det ikke ble gjort mer... Noen andre som har hatt samme erfaring eller er det bare jeg som har hatt litt uflaks ? Det er fordi at når de sender med brev må de sende faktura og dermed er det desverre for mange som tar imot varen og gir fan i å betale. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Glømte også å nevne at Elfa jobber med et nytt system slik at man kan betale med kort og da blir det vel sikkert mulig å få det tilsendt via brev... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 høh.. jeg prøvde netop å bestille noen deler fra sverige.. heldigvis sendte de det ikke! ellers måtte jeg betalt 400kr for frakten til norge! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kjekt med eget firma. To blå brytere er på vei til en postkasse nær meg! W000t DrErling Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 400 kr frakt på 2 brytere var jaggu mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå