Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISP'er som leverer bredbånd til LAN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et godt triks for mindre dataparties er ofte å ta kontakt med kommunen. Jeg har vært involvert i en rekke mindre parties og har bare gode erfaringer med nett levert gjennom kommunen og gjerne i samarbeid med andre lokale leverandører.

 

Off-topic: Fenalår - hva er dealen med at 11.11% av posten din er selve innlegget og 89.99% av den er signaturen din? Hva er grunnen til at du har flere linjeskift enn setninger? Det er slike ting som gjør det tungt å lese gjennom en thread. Hva med, hvis du på død og liv må ha maskinspecs i signaturen, at du gjør noe slikt som dette istedet?

 

HK: MSI 648 max 533 MhZ Bus / CPU: P4 1.7GhZ / RAM: 512MB DDR

Lenke til kommentar
Et godt triks for mindre dataparties er ofte å ta kontakt med kommunen. Jeg har vært involvert i en rekke mindre parties og har bare gode erfaringer med nett levert gjennom kommunen og gjerne i samarbeid med andre lokale leverandører.

 

Off-topic: Fenalår - hva er dealen med at 11.11% av posten din er selve innlegget og 89.99% av den er signaturen din? Hva er grunnen til at du har flere linjeskift enn setninger? Det er slike ting som gjør det tungt å lese gjennom en thread. Hva med, hvis du på død og liv må ha maskinspecs i signaturen, at du gjør noe slikt som dette istedet?

 

HK: MSI 648 max 533 MhZ Bus / CPU: P4 1.7GhZ / RAM: 512MB DDR

 

11,1% + 89,9% = 101,1%

 

kunne ikke dy meg.. men lær deg matte :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...