Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISP'er som leverer bredbånd til LAN

Anbefalte innlegg

Noen har som har vært crew på middelstore lans, som vet hvilke isp'er som leverer billig BREDBÅND til lan's?

Har sendt mail til noen, men ikke fått svar ennå..

Tenkte først på banetele, men de har ikke accesspunkt her, selv om linja går rett gjennom stedet jeg bor på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et godt triks for mindre dataparties er ofte å ta kontakt med kommunen. Jeg har vært involvert i en rekke mindre parties og har bare gode erfaringer med nett levert gjennom kommunen og gjerne i samarbeid med andre lokale leverandører.

Off-topic: Fenalår - hva er dealen med at 11.11% av posten din er selve innlegget og 89.99% av den er signaturen din? Hva er grunnen til at du har flere linjeskift enn setninger? Det er slike ting som gjør det tungt å lese gjennom en thread. Hva med, hvis du på død og liv må ha maskinspecs i signaturen, at du gjør noe slikt som dette istedet?

HK: MSI 648 max 533 MhZ Bus / CPU: P4 1.7GhZ / RAM: 512MB DDR

Lenke til kommentar
Et godt triks for mindre dataparties er ofte å ta kontakt med kommunen. Jeg har vært involvert i en rekke mindre parties og har bare gode erfaringer med nett levert gjennom kommunen og gjerne i samarbeid med andre lokale leverandører.

Off-topic: Fenalår - hva er dealen med at 11.11% av posten din er selve innlegget og 89.99% av den er signaturen din? Hva er grunnen til at du har flere linjeskift enn setninger? Det er slike ting som gjør det tungt å lese gjennom en thread. Hva med, hvis du på død og liv må ha maskinspecs i signaturen, at du gjør noe slikt som dette istedet?

HK: MSI 648 max 533 MhZ Bus / CPU: P4 1.7GhZ / RAM: 512MB DDR

11,1% + 89,9% = 101,1%

kunne ikke dy meg.. men lær deg matte :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...