rscue Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har kjøpt meg en ekstern hd på 250 gb fra maxtor, det er en maxtor onetouch usbfirewire harddisk. Problemet er at den er utrolig treigt å skrive til den og det kommer opp en melding som forsinket skriving mislykket, du har mistet filen eller noe i den dur, har prøvd alt og er nå lei. Er det noe gale med disken?, står ikke om den feilen på maxtor sin hjemmeside. Følgende maskin blir den brukt på: Shuttle sb61g2 med 2,4 800 mhz, 1024 mb ram, 120 gb maxtor s-ata, powercolor 9600 pro . Har også en 5400 maxtor 5000 dv disk på 250 og den fungerer utmerket, håper noen kan hjelpe.. Rscue Får bare unnskylde skriftskrivefeil da jeg har det utrolig travelt og litt sur akkurat no.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hmm, jeg er veldig usikker, men bruker du vanlig USB? Kanskje er kabelen kaputt, eller at du ikke får nok strøm fra PSU.. Jeg er egentlig blank.. men er jo noen forslag..! Lenke til kommentar
rscue Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Har eksternstørm kilde, skulle trodd at den klare biffen, bruker usb kable og firewire, spiller ingen rolle hva eg bruker feil blir det uansett, har prøvd med 4 forskjellige usb2 og firewire kabler, men takk for forslaget Rscue Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Har du prøvd og formatere den..Sjekk siden til maxtor angående programmvare til den.. Er egentli nokså blank her og.. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har også en ekstern disk fra Maxtor (200GB) og den fungerer helt ypperlig. Jeg får opp beskjeden om 'delayed write failed' når jeg napper ut kabelen mens den er i bruk. Så... Det første som slo meg var at portene på disken/maskina er ødelagte hos deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå