erot71 Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hei, meg igjen... Som jeg har skrevet før, blir deler av rette linjer hengende igjen når jeg beveger musa til høyre/venstre (hvis jeg f.eks ved denne siden(Hardware sin) lager bilde mindre slik at jeg må "scroller" bilde bortover til høyre for å lese alt som står her(gjør det fort) blir deler av de rett linjene hengende igjen litt. Har nå prøvd med to forskjellige skjermkort både Gainward gf2 mx200 og Siluro gf3, har også prøvd med kun standard vega. Så her må det være noe annet en drivere til kortet...? Kan det være noe med 4in1 ? Bios ? Eller annet ? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hvilken driver bruker du egentlig? selv oppdaterte jeg akkurat til Win XP, uten at det ga noe særlig forbedring. Jeg er litt usikker på hvor mye det hakker hos deg. Det hakker ikke så mye her, men nok til at man legger merke til det, f.eks i 3Dmark 2001 under Dragotic testen. Ser det særlig på de veggene eller tårnene som er nærmest. Under den første testen, dette bilspillet, blir lyktestolpene langs veien nærmest delt i 3-4 deler. Men under vanlig hverdags-spilling er det vel noe jeg egentlig ikke lgger merke til. Da er det tross alt så mye annet som skjer. Men uansett, så har jeg da en gladmelding! I en test av siluro-kortet jeg leste, fikk det mye skryt for overklokkingsegenskapene. De greide å overklokke fra 175/200 til 230/500 (!!!). Og det uten å skifte vifte eller kjøleribber! Jeg prøvde selv med programmet Powerstrip. Jeg nådde ei grense på 230/465. Har ikke prøvd denne konfigurasjonen over lenger tid, men det later til å være stabilt. Lat i alt, men noen innstillinger i BIOS, har jeg greid å presse 3Dmark 2001-scoren min fra 4800 til 5400! Så jeg er langt mer fornøyd nå enn jeg var for et par dager siden....bortsett fra det med hakkingen da... Om det ikke løser seg i løpet av et par dager, blir det både mail til hovedkort-produsenten min, Asus, og et til Abit. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Hei, godt å høre at du jobber med saken. Det hakker ikke så mye, men nok til at jeg ikke vil ha det slik. Har prøvd forskjellige drivere, er helt likt, bruker nå 23.11. Jeg merker det ganske mye i MOHAA, da alle hjørner og rett linjer(f.eks langs tak blir taggete,beveger seg litt/blinker litt) Jeg har et Abit kt7a hovedkort amd 1600+ OS XP Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Hei, godt å høre at du jobber med saken. Det hakker ikke så mye, men nok til at jeg ikke vil ha det slik. Har prøvd forskjellige drivere, er helt likt, bruker nå 23.11. Jeg merker det ganske mye i MOHAA, da alle hjørner og rett linjer(f.eks langs tak blir taggete,beveger seg litt/blinker litt) Jeg har et Abit kt7a hovedkort amd 1600+ OS XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå