Mr.Duklain Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Håper og tror Tyskland vinner tror det blir 2-1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Germany all the way! Blir en artig finale. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 3-2 til argentina. 3 mål av messi. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Usaklig at Messi klarer få inn 3 mål hos Neuer!+ Tyske forsvar skal nok gjøre det ganske vanskelig for ham. Om han spiller like dorlig som mot nederland blir dem knust, men tror de skjerper seg litt.Kan ikke se finalen.... Eller kanskje litt, skal fly til Tyskland på Sønndag og flyet lander kl 10 på kvelden... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 @Chocolate-Mlnster: det er ikke Internett på flyet da? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Pleier vel ikke det? Har uansett ikke noe abbenoment, så blir for dyrt bruke mobildata.Satse på det er noen TVer på flyplassen så jeg får sett litt. Så ut av flyet og rett til nermeste storskjerm. Så rekker jeg nok slutten ihvertfall Men hele stemmninga rundt meg, blir hefftig!Klikka jo helt under EM da jeg så det på stort lerret i byen. Tapte mot Italia, tror det gikk noen få ruter i agresjon den natta. lol Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Tror Tyskland tar denne, men jeg heier på Messi. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Tyskland vinner denne! De går ut som vinnere og blir feiret som Konger når dem kommer hjem uansett. Ingen andre har noen gang klart udmyke Brasil mere. De skrev historie der. De feires uansett, men hadde vært fint om dem kommer hjem med pokalen også da Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Argentina har spilt begredelig i hele VM, så Tyskland tar den forhåpentligvis lett hjem. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Gleder meg til å se Tyskland valse over Argentina imorgen! 4 Lenke til kommentar
kwah Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Gleder meg til å se Tyskland valse over Argentina imorgen! det er ikke sikkert tyskland valser over argentina i morgen. det finner du ikke ut før i morgen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Let's get ready to ruuuuuuuumbleeeeeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar
kwah Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Ler like godt hver gang jeg ser Tyskland-supportere i slike tråder Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Dette bør bli barneskirenn for die mannschaft. Argentina her karret seg finalen, mens Tyskland til tider har storspillt. Eneste mulighet Argentina har er vel å få et tidlig mål og parkere bussen eller å score på dødballer. Ser ikke egentlig at Argentina kødder med Tyskland, hvertfall ikke viss ikke Messi begynner å storspille igjen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Deutschland über alles! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Gleder meg. Tyskland har spilt best i hele VM og fortjener sånn sett å vinne, men alt avgjøres i siste kamp. Jeg tror Tyskland bryter ned Argentina, men hvis Messi glimrer til kan han avgjøre for Argentina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå