Prusk Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Maradona er visste en bedre kommentator enn fotballtrener... Enig i alt han sier, men han burde slengt med Mascherano på listen sin over krigere. Argentinas viktigste spiller i mine øyne - spesielt i semien og i finalen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Hva opprinnelse har sånne kvinner som det? For de er vel ikke sånne som kommer fra Spanjoler og sånt. Endret 14. juli 2014 av Delvis Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg synes de minner meg om jentene på 80tallet som sprang rundt om kring. Hun ene lignet på "Al Bundy" sin datter i tvserien. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Argentina består av ca 88% fra spania og italia. Men har enormt mange innvandrere fra andre europeiske land også. Tyskland frankrike etc. Fritt fra wikipedia. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Hva opprinnelse har sånne kvinner som det? For de er vel ikke sånne som kommer fra Spanjoler og sånt. Det er vanskelig å si, men som regel er det nok en blanding av spanske, indianere, afrikanere(slaver) og andre europeere. Det har nok vært mindre segregert enn i f.eks USA, derfor får man betraktelig flere blandinger. Men jotun kom med et mer presist svar, synes jeg. Endret 14. juli 2014 av Kakofoni Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Argentina er nesten klinisk fritt for "innfødte" (indianere). Jeg var der i tre uker i mars på reise gjennom mesteparten av landet, og så vel knapt en håndfull indianere og så godt som NULL svarte. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Argentina er nesten klinisk fritt for "innfødte" (indianere). Jeg var der i tre uker i mars på reise gjennom mesteparten av landet, og så vel knapt en håndfull indianere og så godt som NULL svarte. Så du mange sånne lyse kvinner som dem på bilde, da? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Müller fikk forresten sølvballen, noe som er minst like ille. Robben tredje best. Med tanke på hvor mange tilfeldigheter det er i fotball synes jeg de legger alt for mye vekt på hvilke lag som går langt. James Rodriguez er VMs beste spiller. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Müller fikk forresten sølvballen, noe som er minst like ille. Robben tredje best. Med tanke på hvor mange tilfeldigheter det er i fotball synes jeg de legger alt for mye vekt på hvilke lag som går langt. James Rodriguez er VMs beste spiller. Hvorfor er det ille at Muller ble nr 2? Hadde et fantastisk mesterskap. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 James, Robben, Mascherano, Alexis og Kroos for meg. Messi ikke i nærheten. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 James, Robben, Mascherano, Alexis og Kroos for meg. Messi ikke i nærheten. Enig i dette, i tillegg til Hummels og Neuer for min del. Sistnevnte tar det å være keeper til et nytt nivå. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Argentina er nesten klinisk fritt for "innfødte" (indianere). Jeg var der i tre uker i mars på reise gjennom mesteparten av landet, og så vel knapt en håndfull indianere og så godt som NULL svarte. Så du mange sånne lyse kvinner som dem på bilde, da? En del, men selvsagt flest spansk-etniske. Er nok flere slike kvinner enn f.eks indianere der. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Müller fikk forresten sølvballen, noe som er minst like ille. Robben tredje best. Med tanke på hvor mange tilfeldigheter det er i fotball synes jeg de legger alt for mye vekt på hvilke lag som går langt. James Rodriguez er VMs beste spiller. Hvorfor er det ille at Muller ble nr 2? Hadde et fantastisk mesterskap. Spilte en kjempekamp mot Portugal og var en av mange gode mot Brasil. Ellers var det ikke stort han gjorde offensivt i alle fall. Bommet en del gode sjanser, men jobbet likevel knallhardt hele tiden. Var i alle fall ikke stort bedre enn Messi, og det på et lag som spilte mye bedre til hans styrker. Personlig synes jeg: 1. James Rodriguez 2. Arjen Robben 3. Toni Kroos Endret 14. juli 2014 av Maefteda Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg var der i tre uker i mars på reise gjennom mesteparten av landet, og så vel knapt en håndfull indianere og så godt som NULL svarte. Kanskje de ikke er så pratsomme da.. 3 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Indigenous_peoples_in_Argentina "In the survey, based on self-identification or self-ascription, around 600,000 Argentines declared to be American Indians or first-generation descendants of American Indians, that is, 1.49% of the population." Stemmer godt overens med det jeg har hørt folk si selv der nede.http://en.wikipedia.org/wiki/Afro-Argentine At the Argentine national census of 2010 the total population was 40,117,096, [1] of whom 149,493[2][3] (0.37%) identified as Afro-Argentine. Svarte og indianske utgjør altså 1,86 % av befolkningen. Endret 14. juli 2014 av LimeCanes Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg var der i tre uker i mars på reise gjennom mesteparten av landet, og så vel knapt en håndfull indianere og så godt som NULL svarte. Kanskje de ikke er så pratsomme da.. Min type humor Banan! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Argentina er nesten klinisk fritt for "innfødte" (indianere). Jeg var der i tre uker i mars på reise gjennom mesteparten av landet, og så vel knapt en håndfull indianere og så godt som NULL svarte. Så du mange sånne lyse kvinner som dem på bilde, da? God del lyse kvinner i Argentina, da det er status å være lys. Så de holder seg unna sol i mest mulig grad. Har de en oldefar eller lignende som er fra europa (italia og spania som regel) så søker de om å få europeisk pass, noe som gjør det ufattelig mye lettere å reise rundt samt det er "status" James, Robben, Mascherano, Alexis og Kroos for meg. Messi ikke i nærheten. En hundrings på at du ikke hadde nevnt Alexis om han ikke nå var klar for Arsenal. 5 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 En hundrings på at du ikke hadde nevnt Alexis om han ikke nå var klar for Arsenal. Vedder i mot. Alexis var meget solid i dette mesterskapet, og enda mer imponerende at han spiller for Chile. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Folk bør slutte å undervurdere Chiles landslag. Ikke mange i verden som er bedre. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Bare de som kom lenger en de i VM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå