Gå til innhold

FINALETRÅD - Tyskland vs Argentina


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

10375111_943317205682003_743964942816540

Hva opprinnelse har sånne kvinner som det? For de er vel ikke sånne som kommer fra Spanjoler og sånt.

Det er vanskelig å si, men som regel er det nok en blanding av spanske, indianere, afrikanere(slaver) og andre europeere. Det har nok vært mindre segregert enn i f.eks USA, derfor får man betraktelig flere blandinger.

 

Men jotun kom med et mer presist svar, synes jeg.

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar

Müller fikk forresten sølvballen, noe som er minst like ille. Robben tredje best.

 

Med tanke på hvor mange tilfeldigheter det er i fotball synes jeg de legger alt for mye vekt på hvilke lag som går langt. James Rodriguez er VMs beste spiller.

 

Hvorfor er det ille at Muller ble nr 2? Hadde et fantastisk mesterskap.

Lenke til kommentar

 

Argentina er nesten klinisk fritt for "innfødte" (indianere). Jeg var der i tre uker i mars på reise gjennom mesteparten av landet, og så vel knapt en håndfull indianere og så godt som NULL svarte.

 

Så du mange sånne lyse kvinner som dem på bilde, da?

 

En del, men selvsagt flest spansk-etniske.

 

Er nok flere slike kvinner enn f.eks indianere der.

Lenke til kommentar

 

Müller fikk forresten sølvballen, noe som er minst like ille. Robben tredje best.

 

Med tanke på hvor mange tilfeldigheter det er i fotball synes jeg de legger alt for mye vekt på hvilke lag som går langt. James Rodriguez er VMs beste spiller.

 

Hvorfor er det ille at Muller ble nr 2? Hadde et fantastisk mesterskap.

 

Spilte en kjempekamp mot Portugal og var en av mange gode mot Brasil. Ellers var det ikke stort han gjorde offensivt i alle fall. Bommet en del gode sjanser, men jobbet likevel knallhardt hele tiden. Var i alle fall ikke stort bedre enn Messi, og det på et lag som spilte mye bedre til hans styrker.

 

Personlig synes jeg:

 

1. James Rodriguez

2. Arjen Robben

3. Toni Kroos

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

http://en.wikipedia.org/wiki/Indigenous_peoples_in_Argentina

"In the survey, based on self-identification or self-ascription, around 600,000 Argentines declared to be American Indians or first-generation descendants of American Indians, that is, 1.49% of the population."

 

Stemmer godt overens med det jeg har hørt folk si selv der nede.


http://en.wikipedia.org/wiki/Afro-Argentine

 

At the Argentine national census of 2010 the total population was 40,117,096, [1] of whom 149,493[2][3] (0.37%) identified as Afro-Argentine.

 

 

Svarte og indianske utgjør altså 1,86 % av befolkningen.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

 

Argentina er nesten klinisk fritt for "innfødte" (indianere). Jeg var der i tre uker i mars på reise gjennom mesteparten av landet, og så vel knapt en håndfull indianere og så godt som NULL svarte.

 

Så du mange sånne lyse kvinner som dem på bilde, da?

 

 

God del lyse kvinner i Argentina, da det er status å være lys. Så de holder seg unna sol i mest mulig grad. Har de en oldefar eller lignende som er fra europa (italia og spania som regel) så søker de om å få europeisk pass, noe som gjør det ufattelig mye lettere å reise rundt samt det er "status"

 

James, Robben, Mascherano, Alexis og Kroos for meg. Messi ikke i nærheten.

 

En hundrings på at du ikke hadde nevnt Alexis om han ikke nå var klar for Arsenal.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...