Kammizez Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Det beste laget vant. Meget fortjent seier. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 https://www.youtube.com/watch?v=tT5x0DKqCus Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Fantastisk! Faen så fortjent! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Fult fortjent. Begge lagene viste at de hørte hjemme i finalen. Utrolig jevnt. Gratulerer til alle tyskere her inne på diskusjon (tviler på at det er så mange, men allikevel) Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Deutschland über alles! Fortjent! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 DEILIG. Absolutt veldig fortjent til Tyskland Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Aaaaaaah!! Så jævlig digg! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Antiklimaks. Som egentlig hele sluttspillet har vært. Med det sagt, fullt fortjent at det ble Tyskland. De prøvde og spilte den beste fotballen gjennom mesterskapet. Herregud så defensive og kjipe Argentina var. Det har blitt alt for mye fokus på trofèer og alt for stort press på å vinne. Da får man sånne kjipe 0-0 matcher som vi har hatt i det siste. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Imponert over Schweinsteiger. Få han til United. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Schweinsteiger fikk faen så mye juling siste 30 minutta, sjukt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Så utrolig fortjent, selv om jeg helst skulle sett at de hadde vunnet klarere og sikrere enn de gjorde. Men det beste er å se Klose endelig få et VM-gull, er det noen som fortjener det så er det han. Og Schweinsteiger; for en maskin! Endret 13. juli 2014 av Nevnarion Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Greit at Tyskland vant, men litt feil måte det skjedde på. Og feil målscorer. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg så ikke hele første omgang, men Tyskland var da bedre enn Argentina? Også morsomt å høre på Lise. Både Higuain og han andre som hadde lobben i ekstraomgangene kom til å sove dårlig. Hva med Messi som bomma aleine med keeper? Hun er så partisk mot alt som har med Barca å gjøre at jeg blir kvalm. At hun har fått lov til å være i studio som fast gjest er helt ufattelig. Nesten like ufattelig som at Erik Soler får lov til å kommentere VM-finalen. Dårligste kommentatoren EVER. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Bra musikkvalg på stadion nå. "Cause I'm happy..." Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Noe sted man kan se hvor mye Messi løp ikveld? Endret 13. juli 2014 av PrettyBoy 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Dette sementerer Tysklands fotballdominanse. Både på lands- og klubbnivå. Bayern Munchen og Tyskland overtar tronen etter Barcelona og Spania. Dritt lei av NRK jeg også. Forferdelig partiske og kunnskapsløse. Det er drøyt hvor mye idiotisk som blir sagt av kommentatorer og "eksperter". 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg så ikke hele første omgang, men Tyskland var da bedre enn Argentina? Også morsomt å høre på Lise. Både Higuain og han andre som hadde lobben i ekstraomgangene kom til å sove dårlig. Hva med Messi som bomma aleine med keeper? Hun er så partisk mot alt som har med Barca å gjøre at jeg blir kvalm. At hun har fått lov til å være i studio som fast gjest er helt ufattelig. Nesten like ufattelig som at Erik Soler får lov til å kommentere VM-finalen. Dårligste kommentatoren EVER. Jeg synes det var ganske jevnt jeg, men likevel fortjent at Tyskland vinner. Og selvsagt er spesielt bommen til Higuain mye verre enn Messis. Palacios sjanse var litt på nivå med Messi sitt, men det har også endel med tidspunktet akkurat det skjer på. Så på den alternative streamen til NRK selv, med en engelsk kommentator. Dårligste engelske kommentatoren jeg har hørt tror jeg, men fremdeles milevis bedre enn Soler. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Kjedelig at Higuain og Flette-idioten skal få de store sjansene. Helt utrolig at de ikke klarer å score der, i tillegg mangler de en di Maria som gjør ting litt bedre. Uansett så kjemper Argentina tappert, selv om det er tøft. Kjedelig at Tyskland ender opp som verdensmester. Messi tar i alle fall nederlaget som enn mann i motsetning til CR som hadde vært på vei ut av Brasil. Endret 13. juli 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Messi var latterlig dårlig idag. Han rusler jo rundt uten å gjøre en dritt, egentlig slik han har gjort de siste kampene. Ikke verdig å bære et kapteinsbind i en VM-finale. Tidenes fotballspiller my ass. Ikke i nærheten av de aller aller største. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå