Mr. President™ Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hahaha denne må deles! 4 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 WHAT? Oscar var veldig god idag, kanskje Brasils beste gjennom hele VM etter Neymar. MEN å si at Robben ikke var god, ja da kan du rett og slett ikke ha fulgt med. Sa ikke Robben ikke var god. Men han var utrolig mye nede på bakken. Filmet en del og nja kan ikke si det var en fin kamp sånn egentlig. Denne var også ganske så kjedelig, og måla og spillinga var sånn på grensen. En del kort, frispark osv.... Håper faktisk dette er hans siste VM, eller EM. Vil ikke se han mere, blitt for arogant. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hvordan kom Brasil helt til bronsefinalen? 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Koster det kronasjer å kommer inn på Kontraskjæret? Bor i Oslo og har ikke vært innom en eneste dag.. Gratis inngang, du trenger bare å være over 18. Jeg har vært der fem-seks ganger, har vært helt kanon. Det ble riktignok ekstremt mye folk der med semifinaler og knallvær. På onsdag fikk vi høre at det var fullt (5000 mennesker) to timer før kampen hadde startet. Og da hadde vi dratt i god tid for å få sitteplasser. Med mindre det blir regn i morgen ville jeg vært der når det åpner. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Overdrevent dyr mat og øl, men bortsett fra det var Kontraskjæret helt topp. Både jeg og dama mi, ei som virkelig misliker fotball, koste oss som bare pokker den ene dagen vi var der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Så hu er en av de som går frem og tilbake forbi TVen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå