M4ds Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Til høsten flytter jeg inn i BSN-leiligheten på Nydalen, og vi har da mulighet til å sette opp et trådløst nettverk med passord om vi vil. Jeg må derfor skaffe meg en router som er bra og utnytter alle de 100mb vi får. Dessverre har jeg ikke peiling på hvilke routere som er bra, enkle å sette opp etc. Derfor trenger jeg litt hjelp Den skal helst være så billig og bra som mulig, men kan vel strekke meg til 600kr ca. Så hvis noen kunne hjelpe meg med dette, hadde jeg vært kjempeglad! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Skal du ha kvalitet, så vil vel jeg (og en del andre) anbefale en av de dyrere til Asus (RT-N66 eller bedre). Men da ryker budsjettet ditt... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 RT-N56U vil nok gjøre jobben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 veldig fornøyd med Netgrear WNDR4500 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) RT-N56U vil nok gjøre jobben. Ser interessant ut. Jeg ser det står "Sertifisert for Win 7 og Vista", men betyr det at jeg ikke kan sette den opp via mac? EDIT: Fant ut at den er kompatibel med Mac og win Endret 9. juli 2014 av Mads7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå