Alma04 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hei jeg fikk vite for ett par dager siden at jeg kom inn på elvebakken vgs - design og gullsmedhåndverk, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! men, jeg lurer derimot på kjappeste vei dit, bor 3 minutter unna Bekkestua og den eneste ruten ruter finner er å ta 143 oslo bussterminal og gå av på hammersborg gata for å så gå i 8 minutter. noen som vet om ett buss stopp eller et t-bane stopp i nærheten? jeg har også lest at på elvebakken så har de alternativ undervisnings metode, og jeg vet ikke hva det vil si (med tanke på alternativene som finnes) - noen som har en peil på hva slags alternativ undervisning det er snakk om? på forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
t0nje Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hei jeg fikk vite for ett par dager siden at jeg kom inn på elvebakken vgs - design og gullsmedhåndverk, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! men, jeg lurer derimot på kjappeste vei dit, bor 3 minutter unna Bekkestua og den eneste ruten ruter finner er å ta 143 oslo bussterminal og gå av på hammersborg gata for å så gå i 8 minutter. noen som vet om ett buss stopp eller et t-bane stopp i nærheten? jeg har også lest at på elvebakken så har de alternativ undervisnings metode, og jeg vet ikke hva det vil si (med tanke på alternativene som finnes) - noen som har en peil på hva slags alternativ undervisning det er snakk om? på forhånd takk for alle svar! "Noen" må vel være ingen andre enn Elvebakken vgs. Ring dem så får du nok svar på det du lurer på, eventuelt ring fylkeskommunen din Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Ta t-banen fra Bekkestua til Grønland t-bane. Gå 9 minutter(hvis du går fort, går det enda raskere, kanskje 5 min) til Elvebakken vgs. Resieveien til er vel ca. 30 min! https://reiseplanlegger.ruter.no/no/Mellom/Fra/%282190150%29Bekkestua%20%5BT-bane%5D%20%28B%C3%A6rum%29/til/%281000027375%29Elvebakken%20videreg%C3%A5ende%20skole%20%28Oslo%29/etter/120720140720 Endret 11. juli 2014 av Meridies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå