Nesful Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hei! Kom over en video for noen dager siden, laget av noen ungdommer som besøker Lier mentalsykehus, som skal være kjent for å være hjemsøkt. https://www.youtube.com/watch?v=MiE5LnHFCsE I kommentarfeltet skriver folk om en spesiell hendelse, på ca. 0,34. Hvor man kan se noe som beveger seg i enden av gangen. Man kan se dette bedre om man skrur ned hastigheten på youtubefilmen til 0,25. Men dette er ikke det eneste. Jeg og en kompis så helt plutselig noe annet like før dette skjer, på ca. 0,29. Her er det også best om man skrur ned hastigheten. http://bildr.no/image/UUhwSHRz.jpeg Hva tror dere om dette? Redigert inn? Lyset som lurer? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hva jeg tror? Jeg tror ikke på enormt obskure videoer om overnaturlige ting, og det burde ingen gjøre med tanke på tidligere saker om sånt. 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Refleksjoner, enten i objektivet eller på noen blanke overflater, eventuell lyslekkasje i søkeren. Hvis du ser på gardinene/ vinduene rett før 0.29 ser du at mønstret/fargene er relativ like. Endret 9. juli 2014 av Nautica Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Tror ikke på spøkelser osv selv, og somregel syns jeg filmer av slikt er kjedelig, men denne var spennende (selv om jeg ikke tror) Uansett, man kan se ting som beveger ser før og etter man sveiper forbi hodet til han ene fyren på 0,34. Det på 0,25 ser jeg ikke. Uansett: Hint for dem som ikke ser det: Nederst ved lyspungtet: Lenke til kommentar
tow Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Hva jeg tror? Jeg tror at du er en av elevene på MK Røyken videregående, og ønsker blest om filmen deres. Fair enough, det er mange som prøve å få filmene sine til å "go viral". -og jeg kjenner mora til en i klassen din... Det er nå hva jeg tror Endret 10. juli 2014 av tow 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Den dagen jeg blir Kongen av Danmark skal jeg tro på overnaturlig piss, spåkjærringer, trangsynte og framsynte. Den dagen kan bare ikke komme fort nok... 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Flare, lysforurensning, sensorstøy fra høy ISO og utydelighet av lang lukkertid. Ikke noe spennende å se her. Neste. Lenke til kommentar
Nesful Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2014 Hva jeg tror? Jeg tror at du er en av elevene på MK Røyken videregående, og ønsker blest om filmen deres. Fair enough, det er mange som prøve å få filmene sine til å "go viral". -og jeg kjenner mora til en i klassen din... Det er nå hva jeg tror You got me. Nei, det er nok ikke tilfelle her gitt Men bra tankegang! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå