iiDiiOZ Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hei! Dette er kanskje en side for bare PC, men jeg trenger en macbook, som skal brukes i forbindelse me musikk produksjon, og da tenker jeg en prisklasse rundt 12-14k, jeg vil ha det best mulig. - den må kunne kjøre musikk programmer som Fl Studio, og det uten at alt går tregt eller noe sånt. Så trenger nok en del RAM osv. hadde vært supert om noen har forslag! takk på forhånd, Daniel. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Dersom du er låst på at den skal være bærbar har du ikke så mange valg. Det må bli MacBook Pro med de specs'ene du har råd til. Mest "bang for the buck" får du om du velger non-retina utgaven, men skjermen på Retina er virkelig fantastisk. Vurderingssak. Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Støtter magnusalex her. 13 tommerene har desverre bare dual core cpuer og til musikk er virkelig quadcore veien å gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Det første jeg ville gjort var å faktisk sjekke om programmene du skal bruke faktisk er laget for Mac og ikke kun kjører på Windows. Ellers er det jo til liten nytte med en mac om ikke programmene kjører.. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 FL Studio er et Windows program, så da må du kjøre Bootcamp/Windows. Lenke til kommentar
iiDiiOZ Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 FL Studio er et Windows program, så da må du kjøre Bootcamp/Windows. Har en Mac liggende og har installert fl der, så det er ikke noe problem. Men kan ikke ta den maccen me meg for det er ikke min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå