Gjest member-296438 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 This old house, close to the end.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Ser ut til å ha vært et flott hus en gang i tiden. Finnes mange slike rundt om i landet fordi gården ikke kunne leves av og mangel på jobber i distriktet. Jorda går som tilleggsjord og husa blir stående å forfalle. Jeg har sjøl en serie med bilder fra gamle gårder - både forfallene og som fortsatt er i drift. Finnes på min pbase Portfolio. Kompen sitter i passe skrå kameravinkel. Huset er fint innrammet med en busk på hver side. Også dette gjør seg i svarthvit. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Ser ut til å ha vært et flott hus en gang i tiden. Finnes mange slike rundt om i landet fordi gården ikke kunne leves av og mangel på jobber i distriktet. Jorda går som tilleggsjord og husa blir stående å forfalle. Jeg har sjøl en serie med bilder fra gamle gårder - både forfallene og som fortsatt er i drift. Finnes på min pbase Portfolio. Kompen sitter i passe skrå kameravinkel. Huset er fint innrammet med en busk på hver side. Også dette gjør seg i svarthvit. Roar Takk for for oppmerksomheten:-) Jeg går på slike steder med andakt og respekt, både for håndverket og det at det var et hjem en gang. Fascinerende og finne slike plasser, både tidligere boliger og virksomheter som er lagt ned. Skal gå og titte på portifolien din og hente litt inspirasjon:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg