robgar Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 1 inn fremme og en ut bak.. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 1 inn fremme og en ut bak.. dette er imot reglene, så jeg vil gjøre det riktig og skrive litt tekst.. slik gjør det samme som spraks Jepp weeee Nok prikkprakk, jeg ville kjørt en 1 vifte bak og en foran, den foran suger inn luft til kabinettet, den bak kjører den gamle varme lufta ut.. *screenshot* Helt enig Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har 1 vifte. Skal på baksiden , skal den blåse inn eller ut ? har den ut nå ? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 laneZ: La den blåse ut, fordi den er ganske nerme CPU kjøleren og da får man blåst vekk den varme lufta fra den! Ja, Delta vifter bråker _mye_! Jeg har en kamerat som har ei 38DB vifte.... den bruker sykt mye... Bare tenk på at noen av Delta viftene bråker noen og 50DB! Lenke til kommentar
Hea|ix Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 For og si poenget : Varm luft stiger opp, altså kald luft holder seg nede. Derfor gjerne inn, nede i front. Og ut oppe bak. That's the clue... off topic: kjenne du salve bambam?....så du hadde link t jubalon.net] Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hei Tacritan Denne settningen forsto jeg ikke, hva mente du med dette. Er det noen av oss som har gjort noe galt så må du forklare hva det er, jeg ser det ikke. Han mente at når 1 eller 2 personer, så kommer skjønner han det... Når 8stk eller no sier det samme så blir det spam... Lenke til kommentar
z10an Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Men uanz ikke veldig smart å kjøpe delta vifter har jeg erfart selv. 52 db, jaja har vel ikke så mye å si tenkte jeg, de må jo være super-vifter siden de blåser dobbelt så mye luft som vanlige vifter og er da sikkert verdt støyen. Men jeg fant ut at det hadde vert bedre å kjøpe 10 papst vifter en 1 delta vifte (pga støy).En bråker så mye at du får vondt i hue av å sitte under 10m i fra den. Du får skru opp lyden på annlegget ditt kraftig vist du har tenkt å ha noe slikt. Lenke til kommentar
blunk Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 det beste er faktisk å la alle vifter blåse inn, og om du har en vifte på toppen av kabinettet (?) lar du denne blåse ut. det skaper faktisk overtrykk og er den beste løsningen om du vil refreshe lufta litt selvsagt bra om du har en 92120mm vifte som blåser ut på toppen. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ligg unna Delta med mindre du er masochist. De viftene er ikke beregnet for innendørs bruk... Lenke til kommentar
Jungelbobo Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Ligg unna Delta med mindre du er masochist. De viftene er ikke beregnet for innendørs bruk... typisk at jeg har kjøpt 2stk av de nå da. kan vel bare drite i å sette maskina på nedlasting over natta da. greier det så vidt nå Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 off topic: kjenne du salve bambam?....så du hadde link t jubalon.net] Salve? Jubalon er en jeg prater noe med på irc. Con|Jak, kaller han seg der hvertfall. Det var han som påsto at jeg skulle slenge opp en link til hans side på den, ironisk -FLOTTE- siden min Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Mitt eksempel.. 2 inn nede ved kjøler, 1 ut i døra, en inn foran nede, og en 92mm ut oppe bak. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hei Tacritan Denne settningen forsto jeg ikke, hva mente du med dette. Er det noen av oss som har gjort noe galt så må du forklare hva det er, jeg ser det ikke. Han mente at når 1 eller 2 personer, så kommer skjønner han det... Når 8stk eller no sier det samme så blir det spam... Da forstår jeg problemet, jeg ble en smule provosert.....beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå