VargAamo Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Vi presset Fallout: New Vegas til det ytterste.GUIDE: For å få så god grafikk må du ha et brutalt skjermkort (Ekstra) Lenke til kommentar
maxvons Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Herlig artikkel. Tatt alle linksene i Pocket og klar til å oppleve Fallout NV på sitt beste 1 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 nice,dette skal jeg teste . har lastet ned mye ekstra quest,våpen og armor mods etter jeg var ferdig med spillet pluss dlcene for 3de gang,siden jeg ville har mer ut av new vegas. da tar jeg en tur til nexusmods og laster ned filene dere linket til Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Dritbra artikkel, akkurat startet på nytt siden spillet kom ut. passet godt, fant tilogmed en kul Bil mod som så kjempebra ut. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Og helgen er satt av! Dette er et glimrende eksempel på hvorfor jeg betaler for Ekstra, forresten 4 Lenke til kommentar
Harribo25 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Elsker sånne grafikk modder! Med tanke på at fps gikk helt i null tyder på for lite Vram i enkelte situasjoner. 4 - 6GB er vel å foretrekke framover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Kan ikke noen lager en alt-i-en installasjon. Er så veldig mye å bla igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå