Øystein.F. Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Skodespelarane frå den første filmen samlast igjen i Alien: Isolation.Alien-gjenforening til hausten Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Spennende, jeg blir litt frista til å forhåndsbestille det nå.. Men jeg har fortsatt Colonial Marines ferskt i minne, så det var det da.. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Sterkt å få med så mange av det opprinnelige mannskapet. Må innrømme at dette er stadig mer spennende for en gammel Alien-fanatiker som meg. Kanskje det skal bli dag-én denne gangen? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Idiot- opplegg. Går for GOTY- utgaven om et års tid. Når den koster 150,- Ikke forhåndsbestill, noen sinne. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Dette er ett av spillene jeg ikke tør forhåndsbestille. Ellers forhåndsbestiller jeg det meste. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Interessant helt til jeg leste at det er fra Sega. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Idiot- opplegg. Går for GOTY- utgaven om et års tid. Når den koster 150,- Ikke forhåndsbestill, noen sinne. Yes sir, or madam. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Interessant helt til jeg leste at det er fra Sega. Sega prøver forhåpentligvis å gjøre opp for seg fra tidligere A:CM spill. Får håpe på det beste. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Idiot- opplegg. Går for GOTY- utgaven om et års tid. Når den koster 150,- Ikke forhåndsbestill, noen sinne. Yes sir, or madam. Bra Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Dette var faktisk en god idee til en dlc. Jeg forhåndsbestiller selfølgelig aldri, gikk på en smell med C&C Tiberian sun (forhåndsbestilte men fikk det aldri), har aldri sett meg tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå