Redaksjonen. Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Se den avslørende videoen.Her hugger han løs på iPhone 6-skjermen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 han er den teknologi youtuberen med mest subscribers også. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Oi, virker som Iphone begynner å bli større. Med en skjerm på 4.7" begynner den vel å nærme seg 7cm bred? Kanskje en show stopper for flere som sier de liker Iphone fordi den er liten, men personlig mener jeg dette er en utvikling i rett rettning. It is about time Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Om dette stemmer, ser det ikke helt bra ut for Gorilla Glass. Husker jeg leste litt om hva fordelene ville være for sapphire vs gorilla på forskjellige nettsider. Alt i alt virket det ikke som om safir skulle være så VELDIG mye bedre, men dette virker jo som helt sinnsykt solide greier. Noen som vet noe om neste Gorilla Glass? ETA? Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 FEIL! Det er ikke skjermen som er uknuselig, men glasset! Skjermen er desverre like knuselig som aldri før 1 Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Til teknettverket: Huffington Post-sitater ser ut til å bli ganske vanlig på disse sidene, dere er klar over at de ikke er de mest troverdige her i denne verden? Har dere sett Ariana Huffington snakke? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 FEIL! Det er ikke skjermen som er uknuselig, men glasset! Skjermen er desverre like knuselig som aldri før Skyt meg hvis jeg tar feil, men skjermen er vel beskyttet av glasset?Dvs, den kan jo knuses bak glasset og. Men den kan ikke ripes. Og, i alle tilfeller jeg har sett av en knust telefon så er glasset også knust. Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Gi mannen en hammer. Hjelper ikke å pirke på den med en fancy kniv.. Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Godt han ikke klarte å brekke den. Kunne fått noen alvorlige kuttskader. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Digger MKBHD . Utrolig flink fyr. Håper alle mobilskjermer bruker dettestoffet i fremtiden. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) FEIL! Det er ikke skjermen som er uknuselig, men glasset! Skjermen er desverre like knuselig som aldri før Skyt meg hvis jeg tar feil, men skjermen er vel beskyttet av glasset?Dvs, den kan jo knuses bak glasset og. Men den kan ikke ripes. Og, i alle tilfeller jeg har sett av en knust telefon så er glasset også knust. Har ikke sett så mange eksempler der selve skjermen har blitt ødelagt, som regel er det bare glasset foran. Når skjermen i tillegg blir større, så er det flott for alle som liker iPhone, men synes den er for liten. Med så durabelig glass, så kan det gjerne være glass hele veien rundt. Kanskje litt for glatt og mottakelig for fingermerker til å være på baksiden, da... ;-) Endret 14. juli 2014 av Snowleopard Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Har sett i noen få tilfeller hvor skjermen har blitt knust, uten skade på glasset. På ingen måte umulig om man fortsetter å bruke en skjør skjerm. Ja det ville nok kostet en del mer å få fleksible skjermer i en ikke-fleksibel telefon, hvor fleksibiliteten sin eneste funksjon er noe så kjedelig som ekstra beskyttelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg