svennand Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Koss Porta Pro. The one and only! koss porta pro er veldig bra når man skal bruke det til eksterne enheter som bærbar cd-spiller minidisk osv... men skal man bruke det til pc så synes jeg at de mangler i forhold til ka et skikkelig lukka headset kan gi, derimot koss sine lukkede headset (type stor) det er saker det =) Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Beyerdynamics DT250 Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Som flere har nevnt, jeg synes du burde gå for plantronics audio 90. Ser det er en diskusjon angående Porta Pro her også. Men hvis du skal bruke headsettet til pc og spill osv er det jo kanskje kjekt å ha en mic også. Til minidisc, cd-spiller osv er sikkert porapro bra. Men det er ikke noe særlig til spill osv. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Koss Porta Pro. The one and only! En litt drøy påstand og si "the one and only!" Riktignok - De har hatt PortaPro i over 20 år nå, så det er jo stilig å tenke på. Men av "vanlige" headset hos Koss, foretrekker jeg Pro4AAT. Kostet meg 500 kroner fra USA. VELDIG godt fornøyd. I tillegg er service verdensomspennende Ikke for å være nysgjerrig, men fikk du bestilt PRO4AAT til den prisen på nettet? På Koss.com koster de 99.99$ Og er det noen som har adresser til webshoper som har koss? Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 for all del ungå trust headsets ! jeg har testet diverse trust moddeller og mine erfaringer er at de ikke er verdt esken de kommer i har hørt at senheiser hd 497 er veldig bra og koster rundt 500 hvis jeg ikke husker feil har selv koss ur 40 som er et helt strait headset uten at jeg vil anbefale det siden jeg ikke er fornøyd i forhold til hva jeg gav for det Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 du må ha skikkelig lydkort gutten Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har kjøpt PortaPro... Var det eit dårlig kjøp? Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 du må ha skikkelig lydkort gutten Så du å påstår at Creative audigy og Soundstorm er dårlige lydkort? altså alle som har litt peiling på lyd og har prøvd et trust 410 kommer til å si at det er elendig! Lenke til kommentar
Otacon Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har kjøpt PortaPro...Var det eit dårlig kjøp? Nei! PortaPro er et kjøp du aldrig kommer til å angre på. De gir den beste lyden du kan tenke deg! Og de har livsgaranti! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vil ikke si at de har den beste lyden ,men jeg kjøpte meg Noen Porta pro og angrer ikke på det. SKal bruke de til Mp3 spiller også og da blir slike svære lukka klumper for mye.. Men jeg angrer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå