Gå til innhold

Headset til ca 500 kr.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes trust 410 trykker for mye på ørene, blir fort svett.. :lol: Dette er min mening etter litt bruk. Er også på jakt etter et headset til rundt 500 lappen, et som dekker hele øra.. :yes:

Headsetet mitt som har så mye elektro teip begynner og bli tungt, med på teipet mic og greier.. :D

Lenke til kommentar
Koss Porta Pro.

 

The one and only!

 

En litt drøy påstand og si "the one and only!"

Riktignok - De har hatt PortaPro i over 20 år nå, så det er jo stilig å tenke på.

 

Men av "vanlige" headset hos Koss, foretrekker jeg Pro4AAT.

Kostet meg 500 kroner fra USA. VELDIG godt fornøyd.

I tillegg er service verdensomspennende :)

Lenke til kommentar
Koss portapro må være noe av det styggeste headphones some noen gang er laget... Jeg kan ikke la være å le hver gang jeg sert en dust gå forbi meg på gata og skal se kul ut, MED PORTAPRO   :lol:  :lol:  :lol:

Uten at jeg har koss, så må jeg nesten kommentere at det er det samme forholdet til folk jeg har med thermalke-kabinetter på lan d-:

Lenke til kommentar
Koss portapro må være noe av det styggeste headphones some noen gang er laget... Jeg kan ikke la være å le hver gang jeg sert en dust gå forbi meg på gata og skal se kul ut, MED PORTAPRO   :lol:  :lol:  :lol:

Uten at jeg har koss, så må jeg nesten kommentere at det er det samme forholdet til folk jeg har med thermalke-kabinetter på lan d-:

 

Hehe, du er bare misunnelig, og det er ikke jeg... :lol:

 

 

PS; er aldri på lan, så dette vet jeg ikke no om... Jeg bar liker designet, og ha det på rommet... Hadde jeg vært på lan så hadde jeg sikkert blitt mega lei kabinettet selv..

Lenke til kommentar

har bl.a sportapro selv, må innrømme at det ser psykt ut å gå rundt med dem, men de er geniale fordi de er sammenleggbare og samtidig er full-størrelse øretelefoner, i tillegg blir man ikke så svett på øra. kjøpte mine i sommer for det ble rett og slett for varmt å gå med store sony.

betalte 450,- på freerecordshop

Lenke til kommentar
Koss portapro må være noe av det styggeste headphones some noen gang er laget... Jeg kan ikke la være å le hver gang jeg sert en dust gå forbi meg på gata og skal se kul ut, MED PORTAPRO   :lol:  :lol:  :lol:

Uten at jeg har koss, så må jeg nesten kommentere at det er det samme forholdet til folk jeg har med thermalke-kabinetter på lan d-:

 

Hehe, du er bare misunnelig, og det er ikke jeg... :lol:

 

 

PS; er aldri på lan, så dette vet jeg ikke no om... Jeg bar liker designet, og ha det på rommet... Hadde jeg vært på lan så hadde jeg sikkert blitt mega lei kabinettet selv..

Der illustreterte du poenget mitt, smaken er som baken :wink:

Lenke til kommentar

Ellers kan jeg anbefalle Behringer HPS3000 - de koster mellom 295 og 395 (avhengig av utsalgssted). De er ganske gode, og beregnet for hjemmestudiobruk. Lyden er ganske nøytral, uten ekstrem bass eller diskant som svir i ørene.

 

Jeg synes de er gode å ha på, og siden de er av tilnærmet lukket type går det an å bruke de når jeg spiller (inn) trommer (uten at lydnivået er farlig høyt).

 

Leste en test av de i Dvd&Hjemmekino (EyeFi) der de faktisk scoret 95%.

 

Eneste ulempen er at det er "stor" plugg, så du er avhengig av en overgang hvis du skal bruke de til MP3 spiller / PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...