AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 En gammel venn av meg som jeg hang en del med for mange år siden som har fått kontakt med meg igjen, kalte meg forleden dag for småmasete. Og det kan jeg vel bli noen ganger og, men tror det bare er fordi at jeg stort sett blir møtt med stillhet eller å bli ignorert.Ved unntakene når det er ønskelig å prate med meg, så prater hun kun til meg som om jeg var en fullstendig fremmed. Da lurer jeg litt på, er det egentlig meg det er ønskelig å prate med? Eller er det en helt fremmed person det er mest ønskelig å prate med?Hva er det mest fornuftigste jeg kan gjøre nå? Mase mindre og ta enda mindre kontakt? Jeg kan se for meg at kontakten vil dø ut på en permanent basis igjen da, men det er gjerne det hun ønsker?Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 521b7...d3a Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 En gammel venn av meg som jeg hang en del med for mange år siden som har fått kontakt med meg igjen, kalte meg forleden dag for småmasete. Og det kan jeg vel bli noen ganger og, men tror det bare er fordi at jeg stort sett blir møtt med stillhet eller å bli ignorert. Sa du dette til vennen din? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Vel, siden du spør så finnes det jo 2 svar på dette nå. Men mener du at det burde være nødvendig av meg? Kan jeg ikke forvente noe mer av henne, og må faktisk fortelle henne at hun ignorerer meg når hun ignorerer meg? Og ville det da ha vært unormalt å forvente et "Ja? Tror du ikke jeg merker selv at jeg ignorerer deg når jeg ignorerer deg?"Og hva med spørsmålet i 2. avsnitt? Hva kan årsaken være til hun ikke takler å ta meg for den jeg er, og klarer kun å snakke til meg som om jeg var en totalt fremmed? Og hvordan i all verden kan det være mulig å ikke ta noe sånt personlig? Ts Anonymous poster hash: 08d25...f14 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Vel, siden du spør så finnes det jo 2 svar på dette nå. Men mener du at det burde være nødvendig av meg? Kan jeg ikke forvente noe mer av henne, og må faktisk fortelle henne at hun ignorerer meg når hun ignorerer meg? Og ville det da ha vært unormalt å forvente et "Ja? Tror du ikke jeg merker selv at jeg ignorerer deg når jeg ignorerer deg?" Det er ikke sikkert at hun er bevisst på hva hun gjør eller hvordan du føler det, så ja, hun kan oppfatte det annerledes og behøve at du forteller henne at du føler deg ignorert. Og hva med spørsmålet i 2. avsnitt? Hva kan årsaken være til hun ikke takler å ta meg for den jeg er, og klarer kun å snakke til meg som om jeg var en totalt fremmed? Det kan bare hun svare på. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Det er ikke sikkert at hun er bevisst på hva hun gjør eller hvordan du føler det, så ja, hun kan oppfatte det annerledes og behøve at du forteller henne at du føler deg ignorert. Hallo? Den ga ingen mening. Altså, jeg snakker om bli ignorert på et ganske høyt nivå. Hvordan kan noe slikt skje ved et uhell, eller ved å ikke vite at det er det hun gjør? Og hvorfor skulle jeg tro at hun er interessert i å høre på meg fortelle om hvordan det føles å bli ignorert når hun ignorerer meg? Det kan bare hun svare på. Ja, du har vel rett. Takk for svar da. Jeg vet jo åpenbart ikke, men det eneste jeg kan forestille meg er at jeg kanskje ikke betyr noe mer for henne enn hva en helt fremmed gjør. Det er hvert fall slik det føles. Ts Anonymous poster hash: 08d25...f14 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Når noen maser på meg, jeg sier i fra, og de fortsetter - så blir jeg sur. Sånn er det for de fleste andre også, så svaret på det du er ute etter bør være ganske åpenbart. Ofte det beste å gjøre i slike situasjoner er å lene seg godt tilbake, puste dypt, slappe av og vente til de eventuelt tar kontakt selv. Om det ikke skjer, nei da var det ikke noe interessant å opprettholde kontakten med deg like vel. Endret 9. juli 2014 av Feh Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Bit det i deg, og ikke mas om kontakt hele tiden eller årsak til manglende kontakt. La jenta ta kontakt selv. Spamming på twitter eller sms blir folk bare drittlei av. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 No shit, dere. Det er nok også hovedårsaken for at jeg ikke har følt for å fortelle hun så mye om hvordan det føles å bli ignorert av henne. Og det å bite i meg mye har jeg allerede gjort ganske mye av. You don't even know the half of it. Uavhengig av hva jeg tror hun trenger, hvis jeg oppleves som småmasete og blir ignorert, i hvilken verden er det logisk av meg å skulle tro at det hjelper å mase mer (ved å fortelle om hvordan det føles å bli behandlet sånn av henne)..?Ts Anonymous poster hash: 08d25...f14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå