oktrg500 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hei! Håper på litt hjelp fra forumet til følgende: Har en bærbar med DVD, TV tuner og ekstern LCD skjerm som jeg skal bruke i båten for å titte på TV og filmer. Kunne også tenkt meg og brukt PC'n som musikkavspiller slik at jeg kan hive ut bilstereoen. Høytalerene i den bærbare duger ikke, så jeg trenger en eller annen ekstern løsning. Det eneste kravet er at høytalerene må kunne mates direkte fra 12VDC som er i båten. I tillegg er det hyggelig hvis det ikke drar altfor mye strøm slik at batteriet ikke tappes ned med en gang. Tror ikke jeg klemmer til med full surround, men jeg har tenkt litt på kanskje et par høytalere og en subwoofer (Som normalt er av og slås på når det skal ses film). Noen som har forslag til hva jeg bør velge og hvor jeg får tak i det? Takker for råd og innspill! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&view=detailed Jeg har et creative sett sjøl. Ikke akkurat denne typen, men jeg antar at spenningene de bruker er de samme. Hvertfall, trafoen som går til sub'n leverer 12v. Så her er det bare å koble de rett i sigarett-tenneren. Må modde ledningen litt først.. Skal ikke si at dette er 100% sikkert, men jeg mener sterkt på det. Lenke til kommentar
oktrg500 Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&AvdID=1&CatID=11&p=38469&view=detailed Jeg har et creative sett sjøl. Ikke akkurat denne typen, men jeg antar at spenningene de bruker er de samme. Hvertfall, trafoen som går til sub'n leverer 12v. Så her er det bare å koble de rett i sigarett-tenneren. Må modde ledningen litt først.. Skal ikke si at dette er 100% sikkert, men jeg mener sterkt på det. Takker så mye for tipset! Skal titte nærmere på denne pakka. Noen andre som har tips om løsninger som kan passe til den skisserte bruken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå