Gå til innhold

Ny eier av HTC One (M8) - N-ikon, hurtiginnstillinger og "små" bilder?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et par spørsmål rundt min nye tlf HTC ONE M8

Jeg har lagt til to bilder

1. Det svarte bilde er når jeg drar ned vinduet på mine gamle tlf så var det slik at det kom opp WIFI og diverse andre ting når jeg skrollet ned vinudet så raskt finner igjen innstillingene

Finnes ikke denne muligheten på HTC?

2. Det andre bilde så er det et slags N tegn øverst det første tegnet?
Hva betyr dette egentlig?

3. Når jeg prøver å zoome på bildene jeg har tatt som f,eks de jeg har lagt ut her blir oppløsningen ekstremt dårlig over pcen enn på mine gamle telefoner.
Når jeg zoomer inn via telefonen så synes jeg det blir brukbart.

Hva skyldes dette?

post-223500-0-57352000-1404914255_thumb.jpg

post-223500-0-65045000-1404914266_thumb.jpg

Endret av madman88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Trykk på den knappen øverst til høyre på bildet

2. NFC. Du kan skru det av under "Flere innstillinger" i innstillinger

3. Kameraet har få megapiksler. Det er et valg HTC har gjort, og det har ikke akkurat gjort de populære, men sånn er livet.

Lenke til kommentar

1. Trykk på den knappen øverst til høyre på bildet

2. NFC. Du kan skru det av under "Flere innstillinger" i innstillinger

3. Kameraet har få megapiksler. Det er et valg HTC har gjort, og det har ikke akkurat gjort de populære, men sånn er livet.

Hei.

Takk for svar.

1. Det fikk jeg med meg, jeg tenkte om jeg kunne legge de ut i hovedvinduet så jeg har de lett tilgjengelig uten å måtte trykke meg videre.

3. Problemet hos meg via pcen er at bilde er veldig smått uten å zomme på det.. Kan du laste opp ene bilde jeg viser til her å se selv?

Synes det er rart, ettersom bilde ser bra ut på telefonen.

Lenke til kommentar

1. Bruk to fingre i stedet for en.

3. Jeg trodde jeg forstå problemet ditt, men nå ble jeg forvirret. Kanskje noen andre skjønner bedre :)

1. Genialt:) er det mulig å legge inn par av disse funksjonene bare i første strofe som jeg drar ned med en finger bare?

3. Beklager jeg som stresser her så går litt fort i svingene. Er det normalt at bilde på tlf og pcen blir like små når jeg åpner de?

På telefonen tok jeg bare et bilde av meg selv hvor jeg ser ansiktet mitt godt. På pcen derimot ganske så langt unna i forhold for å ta det som et eksempel

Endret av madman88
Lenke til kommentar

For å få hurtigtaster på "drop down" menyen så finnes det en gratis app som heter "power toggles" som fikser biffen.

power-toggles.jpg

Hei. Tusen takk for svar.

Regner med du har telefonen?

Hva synes du så langt?

Hva tenker du om kameraet som jeg nevnte ovenfor

Lenke til kommentar

Har dessverre ikke telefonen, har en Nexus 4. Men appen burde fungere likens på din.

takk for svar.

Tingen var at når jeg sendte meg selv en mail via mobilen og åpnet den på pcen fikk jeg åpnet bilde i full skjerm og bilde ble fantastisk

men over Windows fotovisning ble bilde veldig smått.

Merkelig greier, da er i alle fall ikke problemet rundt kamera (heldigvis)

En siste ting jeg vil spørre om som kanskje noen vet.

HTC har en voldsom vibrering der jeg ikke ofte har lyd på ,men vibrering.

Problemet er at den vibreringen på telefonen og HTC generelt er veldig ekstremt og dirrer mye/høyt, er det mulig å gjøre om på at den vibrerer mindre?

Lenke til kommentar

Har dessverre ikke telefonen, har en Nexus 4. Men appen burde fungere likens på din.

Problemet er at den vibreringen på telefonen og HTC generelt er veldig ekstremt og dirrer mye/høyt, er det mulig å gjøre om på at den vibrerer mindre?

Ikke noen mulighet meg bekjent og nedjustere vibreringen.. Den er ganske drøy etter min mening også.

Men dette er vell en av ulempene med å ha en telefon i 1 skall som ikke er plast.

Du hører hvertfall når du får meldinger\telefoner.. :)

Lenke til kommentar

Ikke noen mulighet meg bekjent og nedjustere vibreringen.. Den er ganske drøy etter min mening også.

Men dette er vell en av ulempene med å ha en telefon i 1 skall som ikke er plast.

Du hører hvertfall når du får meldinger\telefoner.. :)

hehe, godt å høre det ikke bare er meg.

Liker vibrering, men synes den er i drøyeste laget dessverre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...