slettmeg32232 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Har noen spørsmål om ventelisten til videregående. Står nå som nr 4 i køen for Idrettsfag.Er dette en bra plassering, har jeg en god sjanse for å komme inn? Kan jeg komme fremover i køen før andre inntak i august? Lenke til kommentar
Øyvind23 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Har noen spørsmål om ventelisten til videregående. Står nå som nr 4 i køen for Idrettsfag. Er dette en bra plassering, har jeg en god sjanse for å komme inn? Kan jeg komme fremover i køen før andre inntak i august? Nr. 4 i køen er en veldig bra plassering. Du kommer ikke nødvendigvis inn med det første (stor sjanse for å gjøre det), men du vil med veldig stor sannsynlighet komme inn der iløpet av de første skoledagene. Du får ihvertfall en telefon, sånn har jeg opplevd det. Lenke til kommentar
slettmeg32232 Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Har noen spørsmål om ventelisten til videregående. Står nå som nr 4 i køen for Idrettsfag. Er dette en bra plassering, har jeg en god sjanse for å komme inn? Kan jeg komme fremover i køen før andre inntak i august? Nr. 4 i køen er en veldig bra plassering. Du kommer ikke nødvendigvis inn med det første (stor sjanse for å gjøre det), men du vil med veldig stor sannsynlighet komme inn der iløpet av de første skoledagene. Du får ihvertfall en telefon, sånn har jeg opplevd det. Hvis jeg kommer inn i løpet av de første skoledagene, skal jeg være hjemme så lenge helt til jeg får telefonen? Lenke til kommentar
Copernicus Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Har noen spørsmål om ventelisten til videregående. Står nå som nr 4 i køen for Idrettsfag. Er dette en bra plassering, har jeg en god sjanse for å komme inn? Kan jeg komme fremover i køen før andre inntak i august? Nr. 4 i køen er en veldig bra plassering. Du kommer ikke nødvendigvis inn med det første (stor sjanse for å gjøre det), men du vil med veldig stor sannsynlighet komme inn der iløpet av de første skoledagene. Du får ihvertfall en telefon, sånn har jeg opplevd det. Hvis jeg kommer inn i løpet av de første skoledagene, skal jeg være hjemme så lenge helt til jeg får telefonen? Du vil eventuelt gå de første dagene på en annen linje (du har valgt), helt til du får telefonen om at du har kommet inn til førstevalget ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå