Gå til innhold

MSI gt70 problemer med fps


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Sjekk strøminnstillingene.

 

Opplevde dette på en ASUS something something.

 

jeg har skjekket innstillinger og det står på høy ytelse. kan det være skjermkort innstillinger? har ikke så god peiling så har ikke lyst til å begynne å stille på ting uten litt hjelp.

men forventer at når man kjøper en pc til 18,500,- i 2014 at den klarer å drive bf4 på hvertfall high settings. det klikker jo fullstendig.

Lenke til kommentar

Prøvd å oppdatere skjermkortdriver til siste fra nvidia.com?

 

ja, det har jeg:)

men for å skryte litt mer av denne forbanna pcn, så står det " koblet til nettstøm, lader ikke" når man klikker på batteri symbolet på oppgavelinjen. kan vel begynne å fikse på det?

2 dagers bruk og MSI begynner å ta kvelden!

Lenke til kommentar

Det er korrekt, den skal ikke lade med mindre det er behov for det. Det ødelegger batteriet. Derfor lader ikke maskiner batteriet før det trenger lading (oftest er dette satt til når batteriet faller under 95% lading, på enkelte modeller enda lavere).

 

Bruk den på batteriet en stund og den vil lade batteriet når du kobler den til igjen.

 

Du kan jo evt prøve å tilbakestille til fabrikkstandard. i tilfelle det har blitt softwarekrøll.

Lenke til kommentar

Det er korrekt, den skal ikke lade med mindre det er behov for det. Det ødelegger batteriet. Derfor lader ikke maskiner batteriet før det trenger lading (oftest er dette satt til når batteriet faller under 95% lading, på enkelte modeller enda lavere).

 

Bruk den på batteriet en stund og den vil lade batteriet når du kobler den til igjen.

 

Du kan jo evt prøve å tilbakestille til fabrikkstandard. i tilfelle det har blitt softwarekrøll.

takk for svar, men fant ut akkurat det:) men fortsatt når jeg spiller BF4 så fungerer det bra i noen få Min også begynner det å lagge. lav fps. hadde på high settings og hadde mellom 80-120 i fps i ca 7-8 min. så faller det ned til 15-30. denne maskinen skal være kapabel til å drive det spille på ultra. det som er det opptimale når jeg starter spillet ifra Nvidia experience.

Lenke til kommentar

Siden hastigheten faller etter noen minutter vil jeg anta det er noe feil med kjøleløsningen som gjør at den blir for varm og reduserer hastigheten (klokker ned CPU eller GPU).

Jeg hadde kontaktet butikken du kjøpte den fra og sagt den var DOA, det er nok en feil som maskinen hadde når du fikk den.

Lenke til kommentar

Hei!

jeg sendte inn pcn på verkstedet fordi jeg klarte ikke å finne ut av problemet. så for de som er nyskjerringe så flashet de VGA biosen, gjorde noe med "EC" som jeg ikke har peiling på hva er, også oppdaterte de nettverkskortet. De sa at scoren på benchmark tester dobblet seg.

får den om ett par dager, så håper det funker!

ellers går pcn ut vinduet! forsure!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...