The_Trick Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 For en liten stund siden hadde jeg en diskusjon med en kompis om dette med å kalle maskinen for harddisk. Når jeg sa at man kan ikke kalle maskinen harddisk, så bare sa han at jeg var en idiot som ikke forsto noe. Hva mener dere ? Kan man kalle maskinen harddisk ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Nei.. Blant folk som ikkje sjønna bedre, kan dei.. Men ikkje når dei snakka med 1337's Ein harddisk er ein harddisk. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Lal. Hardisk = metallklump med no magnetiske skiver og greier inni. Datamaskin = Større metall/plastklump med hardisk, cpu, hk og masse andre komponenter inni. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 hm .. De eneste som kaller maskina for hardisk er folk som jobber på elkjøp! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 hm .. De eneste som kaller maskina for hardisk er folk som jobber på elkjøp! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 På elkjøp sier de det kundene vil høre.. Ja det er en kjempe fin maskin den kan brukes til alt! Ja 20GB er kjempe mye er ikke mange som har så mye plass på harddisken!har hørt noe sånt mange ganger Så forteller de deg hva du har brukfor å hva du ikke har brukfor.. nei de sier du trenger alt! Lenke til kommentar
Choo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jah... nevnte ikke alt du vennen! (Jeg er IKKE kammeraten som sa det...) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Veldig sjeldent folk kaller en pc for harddisk. Det er folk som er total uvitende når det gjelder pc som kaller det for det. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 da jeg kjøpte meg pc første gangen hadde den 2,1 gb lagringsplass... det var mer en jeg noen gang ville klare å bruke sa han jeg kjøpte den av.. jaja gikk vel 1 månde kom ejg tuslende å sku ha enda en ny harddisk siden den andre var full.. jaja da fikk jeg en på hele 4,2 gig.. LUKSUS Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 hm .. De eneste som kaller maskina for hardisk er folk som jobber på elkjøp! Så ille er det vel ikke. Det er vel heller de som handler på elkjøp som sier det Jeg har omtrent aldri hørt noen kaller datamaskinen en harddisk. Alle sier datamaskin! -For de har antageligvis aldri hørt om en harddisk... Kan lønne seg å være "dum" Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ufff, har alt for mange ganger hørt folk kalle det for harddisk, og det irriterer meg like mye hver gang. Jeg bare må kommentere det. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Her jeg jobber kaller de fleste av kundene Pcen for "skjermen"! Noen kaller den også for harddisken. Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 utrykkene Harddisk og pc brukes ofte feil av gamle folk som ikke har peiling.. Harddisk = pc'n Pc'n = skjermen Lenke til kommentar
zed Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 De eneste som kaller maskina for hardisk er folk som jobber på elkjøp! Ikke glem cpu da. Som i "cpu = kabinett" Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Her jeg jobber kaller de fleste av kundene Pcen for "skjermen"! Noen kaller den også for harddisken. du mener vel "sjermen" for pc'en?? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 du mener vel "sjermen" for pc'en?? Er du sikker på at du ikke forveksler med harddisken nå? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 næi du kan ikke kalle maskinen for harddisk. :x Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 LOL! Onkelen min ringde her istad og spurte om eg kunne hjelpe han med å velge ut et nytt kabinett til harddisken hans.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 LOL! Onkelen min ringde her istad og spurte om eg kunne hjelpe han med å velge ut et nytt kabinett til harddisken hans.. Skaffe et nytt hjem til hardisken Godt at han bryr seg om at disken trives Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hehe.. ein isboks hadde kanskje vore fint. Innrede med gardiner og greier Ein ekte heim for t3h disk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå