Gå til innhold

Synkproblem/lydproblem med "Merge Clips" valget i Premiere Pro CC

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg klipper en kortfilm og har startet å bruke "Merge Clips" funksjonen for å synke bilde og lyd sammen med "In Points" valget under "Synchronize Point". Når jeg synker materiale liker jeg at det er exact og perfekt synket opp, derfor bruker jeg "Audio Time Units" valget for å være ekstra nøyaktig når jeg setter mine In Points. Jeg har flere lydspor som skal synkes til et bilde. Problemet er at når jeg bruker "Merge Clips" blir resultatet unøyaktig og lydesporene jeg synket hopper very slightly av synk (av seg selv), selv om jeg valgte et mye mer nøyaktig synk "In Point". Derfor lurer jeg på om Merge Clips valget støtter når du bruker "Audio Time Units" når du setter inn-punkt på lydsporene når du synker. Hvis ikke finnes det et alternativ, eller en work-around for å få synken perfekt? Eller, er det sånn det skal være og bare jeg som ikke har fått det med meg? Håper på en måte ikke det. Jeg er ikke sikker men jeg tror jeg hører en echo effect i lyden også, dog veldig minimal.

I disse skjermdompene har jeg på "Show Audio Units" valget og zoomet inn på begge klippene separat, for å vise problemet.

Takk for at du leser, håper noen kan hjelp meg :)

Jeg vil at det skal se sånn ut....

Screen+Shot+2014-07-09+at+12.30.15.png

...Men resultatet blir slik når jeg "Merge Clips"

Screen+Shot+2014-07-09+at+12.30.38.png

Endret av danbiarod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...