meliton Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 etter at microsoft gjorde sine 'nødvendige' sikkerhetsoppdateringer kan jeg ikke lenger bruke trillian som msn klient. etter å ha irritert meg over det lenge innstallerte jeg msn messenger 6.0 for ikke å miste mange av vennene mine :-? problemet er bare at hver gang jeg prøver å logge inn, får jeg følgende beskjed: "Vi kunne ikke logge deg på .NET Messenger Service. Det kan være et problem med tjenesten eller med Internett-tilkoblingen din. Kontroller at du er koblet til Internett" jeg kan så velge å trykke en hjelp knapp bare for å bli fortalt at alt fungerer som det skal. jeg har ikke hatt noe problem med hverken internett eller msn tidligere før etter microsoft gjorde endringer. MEN etter å ha knotet en stund (prøvde gamle versjoner av messenger og mye frem og tilbake) fikk jeg plutselig logget meg på. da jeg skulle fjerne windows messenger for å beholde bare msn 6.0 kom jeg selvsagt ikke inn lenger. jeg opplever bare det hele fullstendig irrasjonelt, har leitet i fantastisk mange forum men finner ikke lignende problemstilling - kan noen av dere hjelpe meg? har det oppstått en bug eller har microsoft bannlyst meg? hva må dere vite om maskinen/programvaren min for å kunne svare? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 IE står ikke i "arbeid frakoblet" eller no? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 etter at microsoft gjorde sine 'nødvendige' sikkerhetsoppdateringer kan jeg ikke lenger bruke trillian som msn klient. etter å ha irritert meg over det lenge innstallerte jeg msn messenger 6.0 for ikke å miste mange av vennene mine :-? problemet er bare at hver gang jeg prøver å logge inn, får jeg følgende beskjed: "Vi kunne ikke logge deg på .NET Messenger Service. Det kan være et problem med tjenesten eller med Internett-tilkoblingen din. Kontroller at du er koblet til Internett" jeg kan så velge å trykke en hjelp knapp bare for å bli fortalt at alt fungerer som det skal. jeg har ikke hatt noe problem med hverken internett eller msn tidligere før etter microsoft gjorde endringer. MEN etter å ha knotet en stund (prøvde gamle versjoner av messenger og mye frem og tilbake) fikk jeg plutselig logget meg på. da jeg skulle fjerne windows messenger for å beholde bare msn 6.0 kom jeg selvsagt ikke inn lenger. jeg opplever bare det hele fullstendig irrasjonelt, har leitet i fantastisk mange forum men finner ikke lignende problemstilling - kan noen av dere hjelpe meg? har det oppstått en bug eller har microsoft bannlyst meg? hva må dere vite om maskinen/programvaren min for å kunne svare? Du kan bruke trillian , du må bare oppdatere den . DET IRITERER MEG GRENSELØST AT HW.NO / ITAVISEN.NO IKKE BARE KUNNE SKRIVE DET . Istede får de folk til og bytte fra tredjeparts klienter og over til MS er dere i seng med MS eller ? Det har ver x antal fake nyheter fra HW.no / itavisen.no / digi.no o.s.v om dette , det er bare løgn alt sammen . Ms oppgraterte en gammel protokoll , de fleste søtter den nye . Trillian Basic Patch F Trillian 0.74 users can update their copies of Trillian to support the latest Yahoo and MSN protocols. You must be using 0.74 to use this patch. Lenke til kommentar
meliton Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 okey, takk. men jeg forsøkte det, forstår du, å legge inn patch f. men selv det gikk ikke. den klarte ikke kople opp på msn. dette var 16. oktober og jeg forstår endringene til microsoft trådte i kraft 15. det virker som om ett eller annet er blokkert i maskina mi for msn-kommunikasjon. hvis jeg går inn i menyen for brukerkontoer og klikker meg inn på innstillingene for .NET får jeg bare beskjed om at det ble returnert en feil og at innstillingene ikke kan vises. det jeg tror er at noe .NET-ett-eller-annet har blokkert seg i maskina mi. virker det helt far out? i tilfelle, hva må jeg gjøre? formatere? nettet mitt og alt annet fungerer helt fint ellers nemlig Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 okey, takk. men jeg forsøkte det, forstår du, å legge inn patch f. men selv det gikk ikke. den klarte ikke kople opp på msn. dette var 16. oktober og jeg forstår endringene til microsoft trådte i kraft 15. det virker som om ett eller annet er blokkert i maskina mi for msn-kommunikasjon. hvis jeg går inn i menyen for brukerkontoer og klikker meg inn på innstillingene for .NET får jeg bare beskjed om at det ble returnert en feil og at innstillingene ikke kan vises. det jeg tror er at noe .NET-ett-eller-annet har blokkert seg i maskina mi. virker det helt far out? i tilfelle, hva må jeg gjøre? formatere? nettet mitt og alt annet fungerer helt fint ellers nemlig Test og logg deg inn på .net for og sjekke om du har rett passord. Er ofte et slikt banalt problem . Tesk også med en annen identitet om du har muligheter for det . Lenke til kommentar
meliton Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Test og logg deg inn på .net for og sjekke om du har rett passord. Er ofte et slikt banalt problem . Tesk også med en annen identitet om du har muligheter for det . har testet det - tro meg. det jeg prøvde å forklare i forrige innlegg: når jeg går inn i brukerkontoene, velger min administratorbruker, velger under "Hva vil du endre for denne kontoen?" > konfigurer kontoen til å bruke .NET Passport, får jeg opp .NET Passport-veiviser. Her vises først litt bullshit for så en beskjed om å trykke "fortsette". jeg trykker og får følgende beskjed: Feil på Web-tjeneste Veiviseren kan ikke koble til Internett, eller Web-tjenesten returnerte en veiviserside som er ugyldig. Hvis du vil prøve på nytt... bla bla da har har jeg også fjernet alle tidligere .net-kontoer på maskinen. jeg har koblet opp andre maskiner på nettverket hos meg og de kommer seg inn helt fint - det er altså denne ene maskinen noe er galt med... ...og jeg fatter ikke hva det kan være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå