mars001 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Når jeg åpner IE så starter det i et knøttelite vindu, popupkiller tror selvsagt det er en popup og spretter opp, hvordan fikse så den starter maksimert ? Dette gjelder uansett hvordan jeg starter IE. Har prøvd å finne noe sted å justere på dette, uten hell. Har ikke vært sånn før, kan ikke huske å ha justert på noe eller... Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg tviler vel på at det er størrelsen det kommer an på når popup killeren din trigger Løsningen på problemet er jo enkelt, avinstaller PopUp killeren, start IE. Voila. - Ralek - Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Det hjelper ikke å avinstallere popupkiller. Og, jo, det er størrelsen det kommer an på Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Nei, det er ikke størrelsen det kommer an på (om det da ikke er snakk om verdens mest teite og minst korrekte kodede popup killer). - Ralek - Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Den slo jo aldri inn før, og når de ble små slår den inn hver gang, kan ikke forklare det på noen annen måte. Nå er det i allefall avinstallert og jeg får fortsatt bittesmå vinduer når jeg starter IE. Lenke til kommentar
bjs Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 åpne kun ett vindu. Maksimer det vinduet og lukk det. Neste gang du åpner et vindu skal det vere maskimert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå