Gå til innhold

hjelp til å aktivere fotofunksjoner på samsung s5

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en Samsung s5 og ønsker å bruke fotofunksjonen bilder og mer under knappen modus. Her finnes ulike funksjoner som dramaeffekt isv. Disse funksjonene klarer jeg ikke å aktivere. De i butikken klarte heller ikke å hjeloe.noen som vet hvordan jeg kan bruke disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt meg en Samsung s5 og ønsker å bruke fotofunksjonen bilder og mer under knappen modus. Her finnes ulike funksjoner som dramaeffekt isv. Disse funksjonene klarer jeg ikke å aktivere. De i butikken klarte heller ikke å hjeloe.noen som vet hvordan jeg kan bruke disse?

Hvis du sender over noen screenshots, så kanskje det er lettere å hjelpe.

Bruker ikke den telefonen selv, men kan jo se om jeg kan hjelpe til...

Lenke til kommentar

Det er ikke alltid du kan bruke disse funksjonene. Det kommer an på hva du tar bilde av og det funker best ute i dagslys. Prøv feks å ta et bilde mens en person kommer gående inn fra høyre side og går ut igjen på venstre side mens bilde blir tatt. Etterpå vil du får et valg opp hvor du kan velge feks dramabildet.

Et annet eksempel.. Hold kameraet i ro, ta bildet og i mens bildet blir tatt løfter du fingeren opp foran kameraet og tar den kjapt vekk igjen. Etterpå skal du kunne bruke viskelær funksjonen til å ta vekk fingeren fra bildet.

Lenke til kommentar

Det var det jeg også trodde i starten,men nå har jeg tatt over tohundre action bilder ute.uten å fått muligheten til drama effekt. Vet at på samsung note kan du bare velge effekt etter bilde. Har du noen gang tatt et bilde der dramaeffekten har blitt aktivert? Jeg har tatt stupebilder.trampoline. turn osv.. vet du om det evt finnes en app som har dramafunksjon?

Lenke til kommentar

Det var det jeg også trodde i starten,men nå har jeg tatt over tohundre action bilder ute.uten å fått muligheten til drama effekt. Vet at på samsung note kan du bare velge effekt etter bilde. Har du noen gang tatt et bilde der dramaeffekten har blitt aktivert? Jeg har tatt stupebilder.trampoline. turn osv.. vet du om det evt finnes en app som har dramafunksjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...