g0b Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg har etter om og men fått installert steam, og i dag hadde jeg tenkt å ta en runde cs, men jeg måtte visst oppdatere cs'en først. etter mange mange timer var cs ferdig oppgradert, men da jeg starter spillet så klikker det når jeg kommer inn .. jeg får sett cs bakgrunnen men ingen meny, knapper og sånn altså.. og jeg må "endtaske" cs.. som seff ikke svarer Noen forslag? vet dere om kanskje må oppdatere halflifen også? det måtte man jo før, men jeg skjønner meg ikke på steam jeg men det har provosert meg grønn i det siste! på forhånd takk! =D=D Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Bare en ting og gjøre, reinnstaler steam, hver forberedt på og gjøre det en del ganger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 igjen, det er en dedikert steam/CS 1.6 tråd...bruk den Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 er jo ingen som orker å sjekke en tråd med gud-vet-hvor-mange-posts etter nye spørsmål. det du kan gjøre for å få steam til å funke, en mulighet iaff, er å laste ned SteamInstall_CS.exe, tar 379mb Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 trenger vel ikke lese gjennom den! bare bruk den til å poste i! Lenke til kommentar
snikka Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Synes å merke at Steam tar veldig mye resursser, spesielt ved oppstart. Maskina surrer og går lenge etter at windows er oppe og ruller. Flere som har samme erfaring? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 tja, hvis dere hadde lest i den offisielle tråden, så hadde dere vist svaret... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå