Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Meninger om Direct Connect.

Anbefalte innlegg

Jepp det der virker profft. Sida dems likner på catch sin side(som er regnet for å være stabile osv)

Og med den stive prisen bør det ikke være noe annet enn en blodseriøs isp som leverer det man betaler for. + kanskje litt til.

Jeg er så lei folk som kommer med innlegg som er helt feil eller tyder på uvitenhet. Post når dere er helt sikre vær så snill!!

Tror man ikke er så dum og surfer på DC(p2p) sine sider og tror det er en isp ... Dere burde ha tatt hintet.... :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, her var det mange misforståelser ja :D

Det jeg mente var selvsagt www.directconnect.no som er en ISP, bare så du vet det enden :-) Så også litt på Delta fra NGT, men har hørt mye dårlig om de så jeg er ikke lenger så sikker. Bluecom frister de også...

Lenke til kommentar

tja må si meg enig med at navnet er konge.

har aldri hørt om isp'n der før, men det er jo bare positift med tanke på at dårlige nyheter er sprer seg 7 ganger raskere en de gode nyheter.

prisen en litt stiv, men helt ok.

hvis du bestemer deg for å si ja til dem, så hold oss oppdatert på hvordan dem her.

MR_T

Lenke til kommentar
Det må være det dummeste navnet på en isp jeg noen gang har hørt...

DC=Direct Connect=P2P

Uansett om det finnes en isp som heter det så overser jeg det glatt... :shrug:

Du er tydeligvis ingen markedsfører ! Navnet blir gjenkjent og husket, hvilket er alfa - omega i en bransje med såpass stor konkurranse.

Til dere som syntes det er dyrt, så er det noe som heter at "man får det man betaler for". Direct Connect AS henvender seg i all hovedsak til bedriftsmarkedet, og de som jobber der har god erfaring fra denne bransjen. De vet hva som kreves av en god ISP, og de vet at en seriøs bedrift er villig til å betale det det koster for å ivareta sikkerheten.

Lenke til kommentar

directconnet sammarbeder med catsh de har samma avtalen når det gjelder servere i utland og dem har best i ping av alle isp leverandører så hvi jeg var deg så hadde jeg sammenligne prisen på catsh og directconnet ps jeg har tenkt til å bytte selv til catch ikke ta firstmile linjene er ustabile

Lenke til kommentar

Helt greit enden, skal huske det til neste gang. Likevel kan vel litt observasjon aldri skade? :wink: Uansett lurer jeg på om det er noen som bruker denne ISPen, og hvordan er det da med ping på servere? Dette er

viktig da jeg spiller mye. Takker for svar, begynner også å vurdere Bluecom :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...